/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
DANSK manual?????
Fra : Annehvid
Vist : 387 gange
150 point
Dato : 31-10-02 12:29

Hvem kan give mig en DANSK manual på...Hvor jeg kan læse hvordan jeg kopierer et ps2 spil (dvd) over til en alm.. CD?
P.S... Jeg ved at man ikke behøver en dvd brænder!!
På forhånd TAK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 13:20

"Annehvid" <Annehvid.news@kandu.dk> wrote in message
news:3k8w9.199621$Qk5.6964984@news010.worldonline.dk...
> Hvem kan give mig en DANSK manual på...Hvor jeg kan læse hvordan jeg
> kopierer et ps2 spil (dvd) over til en alm.. CD?
> P.S... Jeg ved at man ikke behøver en dvd brænder!!
> På forhånd TAK
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

http://www.zxcv.dk/cdr/copy.htm

Har hverken prøvet det, ellers læst det igennem, med det er hvad google
fandt........

Oskar Stern
---------------------------
There are 10 kinds of people, those who understand binary, and those who
don't.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 13:22

Annehvid wrote:
> Hvem kan give mig en DANSK manual på...Hvor jeg kan læse hvordan jeg
> kopierer et ps2 spil (dvd) over til en alm.. CD?
> P.S... Jeg ved at man ikke behøver en dvd brænder!!
> På forhånd TAK
>
Let. Du kan starte med at poste spørgsmål om konsoller i den rigtige
gruppe, den hedder dk.spil.computer.konsol.

Se det var da ikke svært

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 15:11

MÅ lige svare iddqd@worldonline.dk
Jeg syntes tilfældigtvis at annehvid postede belejligt her i denne gruppe.
Man skal vel bruge en pc til processen!
<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:nf9w9.199655$Qk5.6968923@news010.worldonline.dk...
> Annehvid wrote:
> > Hvem kan give mig en DANSK manual på...Hvor jeg kan læse hvordan jeg
> > kopierer et ps2 spil (dvd) over til en alm.. CD?
> > P.S... Jeg ved at man ikke behøver en dvd brænder!!
> > På forhånd TAK
> >
> Let. Du kan starte med at poste spørgsmål om konsoller i den rigtige
> gruppe, den hedder dk.spil.computer.konsol.
>
> Se det var da ikke svært
>

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 31-10-02 16:16

Det skal være dansk ikke engelsk!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 31-10-02 16:33

Hej Anne,

linket fra Oscar... -->
http://www.zxcv.dk/cdr/copy.htm
er nu også på dansk...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 31-10-02 16:40

Ja...Men ikke til (PS2 dvd) husk det er dvd og de er som regel på flere gb...så det er noget med at rippe cd`en ....okay

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 15:56

David wrote:
> MÅ lige svare iddqd@worldonline.dk
> Jeg syntes tilfældigtvis at annehvid postede belejligt her i denne gruppe.
> Man skal vel bruge en pc til processen!
>
Eller en Mac eller en dedikeret duplikeringsmaskine. Spørgsmålet har
intet med PC spil at gøre, så spørgsmålet hører ikke hjemme her i gruppen.

Mvh

Bruno

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 31-10-02 16:51

Bruno...Det har du sku ikke forstand på.....JEG SKAL DA BRUGE PC FOR AT LAVE DET HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 17:05

"David" <mcag@mail.dk> wrote in news:3dc1399b$0$28795
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> MÅ lige svare iddqd@worldonline.dk
> Jeg syntes tilfældigtvis at annehvid postede belejligt her i denne gruppe.
> Man skal vel bruge en pc til processen!

Men man skal ikke bruge et spil til processen. Jeg vil mene at spørgsmålet
hører hjemme et sted i dk.edb.*

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 31-10-02 17:50

Hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Og hvordan får jeg mine point igen?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 31-10-02 18:58

Hej Anne,

øh... du ka' desværre ikke få dine point igen... og den eneste måde hvorpå du ka' lukke spørgsmålet er ved at enten vælge en kommentar som svar eller et formodet svar som svar...

hvis du f.eks. vælger en af nyhedsbrugerens kommentar som svar fordufter pointene ud af Kandu's system da de ikke er en del af Kandu....

ang. kontakt til nyhedsbrugerne ka' de ikke læse dine beskeder herinde fra, med mindre du trykker på "skriv til nyhedsbruger... det ka' du bl.a. læse i tippet her... "Kontakt til nyhedsgrupperne"... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/2218

her ka' du bl.a. se hvordan dit indlæg ser ud i nyhedsgruppen "dk.spil.computer"... -->
http://www.kandu.dk/dk/news/229933/groupid/20220
de har nemlig ingen anelse om at du har skrevet noget herindefra da der ikke er blevet sendt noget ud på nyhedsgruppen herinde fra...

så vidt jeg husker har dette emne været oppe og vende herinde før, mht. PS2 og DVD og kopier indholdet... jeg vil prøve og se om jeg ka' finde det... men du ska' nok ikke gøre dig de store forhåbninger om at der eksistere en side på Dansk om det...

det bliver nok desvære på engelsk... men jeg vil prøve at se om jeg ka' finde lidt om det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 19:39

In article <3k8w9.199621$Qk5.6964984@news010.worldonline.dk>, Annehvid wrote:
> Hvem kan give mig en DANSK manual på...Hvor jeg kan læse hvordan jeg
> kopierer et ps2 spil (dvd) over til en alm.. CD?
> P.S... Jeg ved at man ikke behøver en dvd brænder!!
> På forhånd TAK

Prøv at spørge info@bsa.dk - de kan muligvis hjælpe.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 150 point
Dato : 01-11-02 08:53

On Thu, 31 Oct 2002 18:38:47 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Prøv at spørge info@bsa.dk - de kan muligvis hjælpe.

sådan noget forkvaklet ævl...Hvis man har købt en DVD, må man GERNE
kopiere den ned på en CD-R hvis man kan - for at afspille den på
computeren - man må bare ikek lægge den ud til download......!! Og der
er ingen der har sagt noget om det - ergo må vi gå ud fra at han bare
vil se den på computeren, når børnene spiller på ps2'en...

Martin_P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 10:50

"Martin_P" <mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote in message
news:nkc4sukpt48000ultke92pucv6a5gmacak@4ax.com...
> > > kopierer et ps2 spil (dvd) over til en alm.. CD?
> >
> >Prøv at spørge info@bsa.dk - de kan muligvis hjælpe.
>
> er ingen der har sagt noget om det - ergo må vi gå ud fra at han bare
> vil se den på computeren, når børnene spiller på ps2'en...

se sit PS2 spil på PC´en ?

sørger mange spilproducenter ikke for at spillet fylder mere end en
almindelig CD ?.. ellers er der vel ingen grund til at udgive spillet på
DVD?

FUT dk.spil.computer.konsol

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-11-02 11:09

Martin_P wrote:
> sådan noget forkvaklet ævl...Hvis man har købt en DVD, må man GERNE
> kopiere den ned på en CD-R hvis man kan - for at afspille den på
> computeren - man må bare ikek lægge den ud til download......!! Og der
> er ingen der har sagt noget om det - ergo må vi gå ud fra at han bare
> vil se den på computeren, når børnene spiller på ps2'en...
>
Du vrøvler da også.

Hvis ønsket er at tage en kopi for at anvende dem samtidig med
originalen, så krænker det licensbetingelserne - det er ikke musik vi
taler om her.

Og så er der lige detaljen med hvordan man spiller et ps2 spil på PC,
måske du lige skulle tænke tingene igennem inden du poster.

vh

Bruno

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 08-11-02 14:40

Tak for svaret Martin_P.
Det var det eneste jeg kunne aksepterer af dem alle....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-11-02 14:49

Hej Anne,

LOL... og tillykke med beslutningen...

forresten nogen speciel grund til det ska' være på engelsk?

det ka' være jeg muligvis kender en der har en liggende, men så ska' jeg først havde ham spurgt om det, men jeg mener han har en vejledning, jeg ka' dog ikke huske om den er på dansk... andet end han snakkede om det til en fest... hvis han har ka' jeg evt. sende det pr. e-mail...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 11-11-02 14:20

Strarup....Det ville være fedt hvis du kunne det