/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Afmontering af Blaupunkt radio
Fra : rover600_valby
Vist : 1314 gange
50 point
Dato : 21-10-05 08:03

Er der nogen der ved hvordan man afmonter en Blaupunkt radio San Diego MP 35 der er ikke de 4 runde huller som i de "gamle" radioer, det er ud som det er 2 "flade" stænger man skal bruge en i hver side, skal man bruge dem eller kan man bruge noget andet, eller hvor kan man låne eller købe sådan nogle stænger????
Håber nogen kan hjælpe mig…

Kommentar
Fra : mussen1111

Dato : 21-10-05 09:28
Kommentar
Fra : mussen1111

Dato : 21-10-05 09:28
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-05 13:48

Det er lykkedes mig at demontere sådan en fætter vha af to meget tynde skruetrækkere. Du skal ind og fange en slags lås, hvor det siger "klik". Så kan du trække radioen ud lige så fint.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 23-10-05 08:02

Prøv evt. hos en bilistbutik.
Hvis de har udstilling af bilradioer,i en slags reol,hvor alle deres radioer er monteret,har de sikkert de omtalte 2 "flade" stænger, under desken,( de bruger dem selv, hvis de skal ombytte en radio i reolen).
Hør om du ikke kan låne dem 5min.

Hilsen Riskogeren

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 24-10-05 20:20

panasonic bruger også et stykke fladt metal