/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Samsung SGH D-500??
Fra : showgirl
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 19-10-05 16:48

Er der en som ved hvordan jeg får låst denne type fon op...

Hjææælp..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-05 16:55

www.unlock.dk du kan kikke her

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 19-10-05 22:56

de fleste unlocker rundt i landet kan klare opgaven
du finder en unlocker i nærhede af dig her www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 20-10-05 10:54

jeg kan .men det koster 100 kr,og du skal kommer med telefonen her ,hvis du kan,jeg bor i Århus, og det tager kun 2 el. 3 min.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 20-10-05 13:32

Alle unlockere kan.. Der er nu kun 1 butik og 1 marked i Århus..... Så jeg ved ikke lige hvor ham jabalya holder til.
Men butikken i Århus findes på Østboulevarden 1 og markedet er Bazar Vest...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : KanniX

Dato : 24-10-05 20:41

Walla Kig i Bazar Vest , der er en telfon-forretning ..

Det koster kr,- 100 , at få åbnet mobiler , ligemeget hvilket mobil du har ..

God Fornøjelse ;)

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 26-10-05 12:40

Det er et marked.. men det var også den jeg omtalte.. Hele Bazar Vest er et stort marked. Det siger de også i TV hver gang de finder sort arbejde der ude.. Problemet er bare at han ikke låser alle telefoner op mens du venter. Alle siemens med testpoint låser han ikke op selv. dem kommer han skam ned til mig med.. Men han klare sikkert de fleste andre mens du venter..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 28-01-06 15:00

find din unlocker her
http://www.dkunlock.dk
http://www.find-unlocker.dk
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk
din mobil kan unlockes for 50kr af og op efter

Mvh Henrik