/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dedicated Server i CS 1.6!!
Fra : Stronzo
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 19-10-05 13:29

Jeg vil gerne ha en guide som kan vise mig hvordan jeg laver en god dedicated server i CS 1.6, med mods og så videre:D

Spørgsmålet er ret enkelt.. håber i finder ud af noget..

PFT

Stronzo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-05 16:23

en god server bør have Amxmod.

for at download AMXmod gå til http://amxmod.net/downloads.php
for at læse hvordan du installere AMXmod gå til http://amxmod.net/doc/?p=amxinstall

hvis du vil have forskellige plugins eller mods kan du gå ind på http://amxmod.net/plugins.php
og vælge kategori og så kigge på tingene de har der bør følge instrukser om installation med.

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 19-10-05 16:30

nordsted.. hvad gør amx? og vil du besvare mit andet spg? ude i menuen computerspil?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-05 16:39

AMX er et mod som gør du kan styre serveren uden Rcon. du kan også få nogle plugins til at du fx kan give dig selv penge (hvilket er ret unfair, men det er en mulighed.) du kan også slappe andre hvis de bryder regler, men du ikke helt vil smide spilleren ud. Ting som gør at du kan få din server indrettet efter dit valg.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-10-05 17:24

Hey Stronzo...

AMX mod (samt andre mods) er kun noget værd, hvis du vil have en FFA (Free For All) server... Hvis du derimod vil have en CW (Clan War server) op, så skal du sørge for at holde igen med mods, for at få den bedst mulige runtime på din server...

Du kan leje en server mange steder på nettet... Men du kan også køre din egen, hvis du har båndbredde nok... Bemærk det kræver som MINIMUM en 2048/512kbit forbindelse, og helst en 2048/1024... Jo større båndbredde du har, jo mindre vil din og andre som spiller på serveren være...

ellers kig her: http://server.counter-strike.net/howto.html

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 19-10-05 17:30

Men skal være FFA

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-10-05 17:34

Så kan du sagtens installere mods på... Men installationsforløbet er det samme... Og husk at sætte diverse værdier (i henhold til teksten/guiden på mit link)

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 19-10-05 17:36

Kan ikke finde ud af at installere AMX Mod

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 19-10-05 18:02

nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-05 18:17

Prøv at kikke på linket fra kl. 16.23

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 19-10-05 18:55

det ka jeg stadig ik finde ud af!