/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nfs underground..?
Fra : mudshade
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 17-10-05 16:07

Hej..
Leder efter en crack til NFS Underground.. dem jeg har fundet virker ikke.. Skærmen bliver bare sort når jeg starter spillet...
Nogen der ved havd der er galt..

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-05 16:10

nææ? Men prøv www.megagames.com

Klik på game fixes ude i venstre side.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-10-05 18:22

Jeg mener at hvis man har et crack til NFSU,så skal man gå ind i sprog-indstillinger og sætte det til Australsk(engelsk)for at få det til at virke

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-10-05 20:55

Hvor stor er din com???

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 19-10-05 14:20

jamen dav mudshade.
jeg har selv nfsu og, har også daemon installeret.
daemon er et virtuel cd-rom program der laver virtuelle cd drev på din com...
derud over har jeg nogle filer der ligger på cd'en der er blevet synkroniseret så man kan lægge dem i et virutelt drev...
hvis der i din omegn er pc-world eller sådan noegt er jeg sikker på at du kan finde disse filer da næsten alle efterhånden har dem (ihvertfald hvor jeg bor).
hilsen: Chrazqx

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 21-10-05 09:39

hvordan har du installeret spillet.

Deamon tools

fra cd

Andet.

som chrazqx siger så installere man tit fra deamon tools, hvis spillet er ulovligt, og der er en crack med.

Bare svar på det her så finder vi ud af det

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 23-10-05 14:18

har bare installeret det fra cd'en. det er skam ægte nok, gider bare ikke til at sætte cd'en i hver gang..

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-10-05 18:03

skal lige vide, er det NFS 1 eller 2

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 23-10-05 21:28

Det er det første...

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 25-10-05 16:44

Hey jeg har en crack du kan få som virker.. bruger den selv.. min originale nfs skive gik i stykker og denne her virker...

Min msn er hotalex@hansen.mail.dk

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 26-10-05 18:51

okay ellers kan man altid kigge på www.megagames.com
Hilsen: Chrazqx

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 26-10-05 18:53

der er faktisk temmelig mange crack filer her http://www.megagames.com/cracks/html/c914040_0.htm
hilsen Chrazqx

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 08-01-06 15:44

Tak for svaret epidedymittis.undskyld at jeg ikke har svaret før nu, men har været væk i et styke tid

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-01-06 15:56

Det er bare i orden! Selv tak!