/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SEk750
Fra : binepigen
Vist : 305 gange
200 point
Dato : 16-10-05 18:48

Jeg har købt en sådan mobil og installeret det medfølgende software , hvordan ligger jeg spil fra mobilen over på min pcer og omvendt ??

Conni

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-10-05 19:12

http://www.sonyericsson.com/downloads/K750_UG_R1a_DA.pdf

Det skulle være muligt at finde her i manualen. Det starter på side 63. Det ser ud til at du kan bruge træk og slip med musen begge veje til de forskellige ting, da memory kortet går ind som en ekstra harddisk på pcen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-10-05 19:13
Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 210 point
Dato : 16-10-05 19:39

når du har koplet din k750 til kablet så ligger den sig i denne comp som et eksternet drev det åbner du så er der 2 mapper det som heder dimcc (tror det sateves sådan ellers er det den mappe til venstre) det er der alle dinne billedre taget med mobilos ligger den ande mappe (til højer) åbner du den er den mappe som du kan ligge spil tema og musik ind når din k750 er koplet til kablet vil du ikke kunne se noget på den mobil når du fjerne den fra kablet så kan du åbne de mapper og se det som du har lagt i håbber det hjælper

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 16-10-05 19:41

glemte at sige at når du åbner den mappe til højer så kommer der ander mapper frem der står hvad de er til

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 16-10-05 19:43

http://zedge.no/index.php der skal du oprette dig som bruger er gratis også kan du hente tema spil video gratis

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 16-10-05 19:59

Til thyfoon

hvor finder jeg det så på mobilen og hvordan ligger jeg de spil der er på mobilen over på pceren ????

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 16-10-05 21:57

har du har en mail jeg må sendt til dig så har jeg lavet en billede brugermaual tror det vil hjælpe

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 16-10-05 22:15

ellers kan du sende mig en mail på rasmus1976@gmail.com

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 16-10-05 22:48

til Thyfoon

har sendt en mail

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 17-10-05 15:58

Tak for svaret thyfoon. det kan jeg helt sikkert bruge til noget