/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
iah - hvornår rykker webhosting ?
Fra : Easywebhost
Vist : 390 gange
1 point
Dato : 16-10-05 10:42

Hej iah

Hvorfor skal man give 55 kroner om måneden eller næsten 700 kroner om året for webhosting, når andre kan klare det for 12 kroner om måneden eller 144 kroner om året ?

Det er immervæk en besparelse på ca. 550 kroner.

Og når man tænker på at du er reseller, som hedder cust13930, så er faktisk ikke et tip, men inddirekte fusk.

Mogens
www.easywebhost.org

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-05 11:00

Dette er et forum der giver gratis hjælp fra bruger til bruger - og jeg vil gerne anbefale disse tre WebHoteller som jeg selv bruger.

http://www.surftown.dk/
http://www.dothost.dk/
http://www.web10.dk/

Jeg skal bemærke at jeg er alene kunde i disse tre, og vil fraråde de mindre Webhoteller der er så små at de må reklamere her i dette gratis forum for at få kunder.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-05 11:07

Og ellers brug dette link og find dit webhotel http://www.find-webhotel.dk/

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-05 11:18

Kære Mogens det her er jo ikke et reklame dedie, men til ære for dem der ikke sælger produktet som du vil jeg da gerne næve at:
Nogle udbydere har måske den indstilling, at så længe nogen vil købe så sælger de til den høje pris, men, men det er ikke den neneste forklaring for udbyderens omkostninger har selvfølgelig også betydening og lige som vi andre må betale ekstra for hurtige internetopkoblinger så må et webhotel også og de bedste er koblet til hurtige forbindelser så tæt på TDC's hovedforbindelser som muligt, og der ud over har de også sikkerhedsovervågning og backup systemer og sidst men ikke mindst så er der servicen.
Jeg har prøvet nogle stykker i tidens løb og for visse er service et ukendt begreb, men man skal selvfølgelig gøre op hvad man har behov for før man betaler en højere pris for noget man ikkehar brug for.

Mogens du vil sikkert påstå at du tilbyder det hele, men gør du nu også det for om ikke andet så bruger du utidige reklame i et forum hvor det er brugerne der kan anbefale som bentjuul gør og ikke sælgeren - capice!

Kommentar
Fra : Easywebhost

Dato : 16-10-05 20:28

Selvfølgelig.

Men iah er jo sælger såh..............

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-10-05 20:38

...såh han reagerede vel på din utidige reklame. Du er som sælger ikke troværdig i denne sammenhæng ganske simpelt fordi du har personlig interesse og jeg tror at mange har det som jeg, at hvis et firma skal møve sig ind i et brugerforum for at reklamere for sig selv så er firmaet ikke værd at beskæftige sig med.

Kære brugere brug alt andet end Easywebhost! (Foretagendet kan da ikke være seriøst når man vil reklamere på den måde her.