/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Grib mikrofonen lørdag d. 15.10
Fra : nillenolle
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 15-10-05 20:44

Jeg sidder og ser Grib Mikrofonen og der er en af deltagerne som jeg bare slet ikke ved hvem er - men han kan eddemame synge - Så hvem er Shack og hvor/hvad synger han!!!??????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-05 20:50
Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-05 20:51
Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-05 20:55

Det vil ikke, som jeg vil

Citat
”Jeg har altid gerne ville være sanger. Lige så langt jeg kan huske tilbage.”

Den 29-årige sanger Schack har altid været klar over, at han har et enestående talent som sanger og performer. Alle, der har set ham optræde live, vil give ham ret. ”Kanalisering af energi har altid fascineret mig”, fortæller han. ”Som sanger skal man åbne sig selv og give mest muligt af sig selv over for sit publikum. Jeg vil vildt gerne
være med til at revolutionere live scenen. Hverken bandet eller jeg har noget attitudefilter. Vi har ikke noget image, som vi forsøger at gemme os bag. Vores musik skal bare lige ud i fjæset på folk, for publikum vil jo gerne bjergtages, når de går til koncert eller lytter til musik. Og det vil jeg gerne sørge for!”

Schack er klar med debutalbummet Wide Open Space d. 22. august. En bredspektret blanding af rock og pop med plads til både storslåede energiudladninger og sart følsomhed. Albummet er blevet til i tæt samarbejde med producer, medkomponist og guitarist, Noah Rosanes, som Schack har arbejdet sammen med i flere år, og Simon Lynge, der ligeledes har bidraget med både musik og tekster. Resultatet er blevet en plade, som er lidt ud over det sædvanlige, da den i lyd og udtryk adskiller sig markant fra alle andre plader, der udkommer i øjeblikket.
Schack lyder som Schack og ingen andre. Men det har også været en lang rejse for ham at få udviklet et særegent udtryk, der er inspireret af så forskellige kunstnere og stemmeekvilibrister som Mike Patton fra Faith No More, Beck, Jeff Buckley, Daniela Mercury, Gilberto Gil - og Celine Dion! Kunstnere, der efter Schacks mening ikke er bange for at blotte alle livets følelsesmæssige facetter i deres sang.

Søg på google "scahck+sanger" på første side "bandlist.dk"

Kommentar
Fra : babee

Dato : 15-10-05 21:02

enig han var da lige kanon han er lig kommet med et album

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-05 21:07
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-10-05 21:56

Har lige været inde og lytte på hans hjemmeside.... Damn det sku´ godt.... Det er sjældent jeg gider købe dasnk musik, men den her skal jeg da have first thing monday.

Godkendelse af svar
Fra : nillenolle

Dato : 16-10-05 16:49

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-05 17:18

Selv tak nillenolle