/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piaggio zip??
Fra : migBECOOL
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 15-10-05 14:45

Hej jeg har en piaggio zip.
men den kan ikke starte den får benzin og den gnister fint hvad kan det være

MVH michael

på forhånd tak ...

Kommentar
Fra : txn

Dato : 15-10-05 15:12

Hhvonår har den startet sidste gang?

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 15-10-05 16:09

her igår

Accepteret svar
Fra : txn

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-05 17:20

1).Prøv at starte den flere gange med 5min. mellenrum.Der kan sidde lidt grams i forstøverdyssen.2)Der kan være en fejlgnist fra tændingen så der sker en gnist mellem kabel og stel så skal du have nyt tændkabel eller være heldig at kunne korte det defekte stykke af.Gnisten springer altid den nemmeste vej og et stykke slidt kabel til stel er meget nemt.Kig på kablet alle de steder hvor det kan have siddet og vibreret(slidt) mod stellet.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 15-10-05 17:46

okay prøver jeg lige skal nok lige henvende mig hvis det ikke sker noget

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 16-10-05 18:14

Tøm karburatoren for benzin og rens den og begynd at bruge karburatorsprit.
Det kan være vand der er i den.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 16-10-05 18:32

lol det var ikke min scooter jeg prøve på at starte det var min vens :S:S:S:S:S

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 16-10-05 21:36

Så din vens.
En ko og en hest ligner hinanden, hvis man er blind.
Eller noget.

~;)

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 17-10-05 00:07

Fååå jer en scoooter TøøZ'r...FRa min kenni spillemand

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 17-10-05 00:08

Fååå jer en scoooter TøøZ'r...FRa min kenni spillemand

Annuller spørgsmålet
Fra : migBECOOL

Dato : 04-01-06 21:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål og dete var også min ven der skrev ikke mig :S kunne aldrig finde på at være så dum :D håber det er iorden

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 04-01-06 21:12

Tak for svaret txn.