/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billig yysk hvidevare butik tæt på græns~
Fra : Malkekoen
Vist : 3284 gange
50 point
Dato : 12-10-05 21:01

Nyt hus :). Derfor:

Jeg skal købe stort set alt i hvidevarer, og skal derfor bruge en billig hvidevarebutik (ud over Fleggaard) i Tyskland, så tæt på grænsen som muligt (såvel Sjælland som Sønderjylland).

Hvad har I af forslag? Hvor er det billigst?

Jeg vil lige pointere, at det IKKE skal være en internetbutik, med mindre de kan levere fysisk til et sted tæt på grænsen.

Håber I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 12-10-05 21:17

Emnet var oppe i sidste uge, prøv at søge på hvidevare

prosat

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 12-10-05 21:20

Det var mig der havde det oppe, men jeg mangler stadig forslag til fysiske butikker eller en bekræftelse på, at der ikke findes flere end de allerede foreslåede.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-10-05 07:31
Kommentar
Fra : buch78

Dato : 13-10-05 08:08

det kan godt være at du kan spare mange penge. men hvis du ikke bor tæt på grænsen kan du hurtigt blive træt af det.. vi købte nye hårdvide vare for lidt under et år siden og vores tørretumpler har vi haft service på 2 gange og vores indbygningsove har vi haft service på 1 gang... og det har ikke koste os en krone da det er blevet lavet hjemme hos os..

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 13-10-05 08:15

Det er selvf. rigtigt, men har forstået flere mærker tilbyder at man kan indlevere til service/reperation i Danmark.

Hvis jeg kan spare 20% af 20-30.000, så synes jeg at det er værd at køre efter.

Balcanard, tak for links.

Nogle der kan flere?

Accepteret svar
Fra : zita30

Modtaget 50 point
Dato : 13-10-05 09:09
Godkendelse af svar
Fra : Malkekoen

Dato : 16-10-05 23:38

Tak for svaret zita30.