/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nissan pickup = nissan kingcab..??
Fra : trix86
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 12-10-05 08:42

Hej.. Jeg tænkte på om der er nogle som ved, om en nissan kingcab fra 1988 har samme chassis ramme/vanger som en nissan pickup fra 1990... Da jeg har en nissan pickup som vinterprojekt, men vangerne er færdige, og jeg gider ikke til at prøve at fikse dem.. Så fandt jeg en billig kingcab.. Og umiddelbart ligner de hinanden, dog har cab'en en længere kabine(og det stykke kortere lad), så jeg tror de er ens... Men er der nogle som ved det med sikkerhed..??

Mvh. Martin

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 12-10-05 10:52
Kommentar
Fra : trix86

Dato : 12-10-05 13:11

Takker... jeg prøver, men det er ikke en 4wd, de er begge 2wd'er... det glemte jeg vidst at nævne...