/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
softwareopdatering
Fra : snusi
Vist : 497 gange
220 point
Dato : 11-10-05 20:12

Jeg har en Nokia 6230 som jeg har fået sat en K64 simkort i fra Telmore, men har nu fået problemer. Der er de samme beskeder i indbakke og udbakke. Når jeg får en besked fra min datter, kommer der en besked som jeg har fået fra min veninde i sidste uge frem??
Jeg har talt med TDC da det jo er der jeg har købt telefonen, men de siger at det kan de ikke hjælpe med, fordi jeg nu har Telmore. Jeg ringer til Telmore, som siger at det er TDC der bare skal opdatere telefonen og da den jo ikke er et år gammel, skal dette gøres gratis. Ringer igen til TDC som siger det samme igen. Er der nogen der har prøvet noget lignende?

snusi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-05 20:15

Prøv via Nokias hjemmeside.
http://www.nokia.dk/support/phones/ota.php

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 12-10-05 16:40

smut ind i en anden mobil butik telecare eller telekæden de gør det for dig gratis når den ikke er ældre.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 12-10-05 21:14

dkjoe, det har jeg prøvet, og nej desværre kan/vil de ikke gøre det

snusi

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 14-10-05 18:08

Prøv at gå ind til beskeder instillinger ,og skift udbyder centralen enten fra det der hedder fælles til din udbyder navn eller fra en anden udbyder navn til din ,,ikke løst bare skriv igen så kan jeg måske finde løsning.
held og lykke

Accepteret svar
Fra : dkjoe

Modtaget 220 point
Dato : 19-10-05 16:44

Jeg har kigget lidt rundt og set, der er mange andre der har problemer med 64kb kort i nokia 6230. og telmore bytter gratis om til et 32k eller 16k sim kort. http://mobildebat.dk/showthread.php?t=61873&highlight=64k+sim

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 19-10-05 20:59

Tak for svaret dkjoe.

Har igen talt med Telmore, og nu bytter de kortet

snusi