/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp til poker...!
Fra : Thylle
Vist : 883 gange
100 point
Dato : 11-10-05 13:06

Hey Alle...!

Ved ikke om det er det rigtige sted at stille dette spørsgmål, men har et lille problem...!

Vi sidder på skolen og hygger lidt- men vil gerne spille lidt poker på internette, men skolen har selvfølgelig en begrændsning på deres internett. Min spørgsmål er nu om jeg kan komme uden om det på en eller anden måde..?

Vi kan fx ikke bruge dawnlode messenger, men her bruger vi bare webmessenger..!

Så mit spørgsmål går på om der findes noget program hvor man omgås den begrænsning, eller om der findes et sted på nette hvor man spille poker uden at skulle dawnlode noget...

Mvh Thylle

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-10-05 13:18

Du kan spille poker på spil.tv2.dk, men det er lort, og desuden skal man være VIP-medlem.
Hvis der er begrænsninger på din skoles computere, er det nok fordi det er forbudt at downloade, så lad være med det!

Det er ikke til at sige hvordan du "kommer uden om disse begrænsninger". Drop det, og spil istedet hjemme hos dig selv!

Accepteret svar
Fra : babee

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-05 18:10

http://www.pokerroom.com/

her skal du ikke downloade noget og det er et godt sted både med rigitge penge og playmoney

Godkendelse af svar
Fra : Thylle

Dato : 31-10-05 10:26

Tak for svaret babee.

Kommentar
Fra : krazy

Dato : 08-01-06 00:53
Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 09-02-07 21:46

24hpoker.com kan spilles i browserversion