/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilforhandler i Kbh?
Fra : sprit73
Vist : 846 gange
100 point
Dato : 11-10-05 10:20

Hej med jer,

Jeg overvejer nu at tage ud og kigge på bedre brugte biler - max. 3 år gamle.

Kan du anbefale en bilforhandler der er værd at handle med i Københavns området?

/sprit

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-10-05 11:23

http://www.aldbilsalg.dk/86_3.asp

Har kun gode erfaringer med ALD og ingen problemer hvis garantien skal udnyttes. Priserne er som regel til at forhandle ned hvis bilen har stået på lager et par måneder.

Mvh. AMP

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-05 13:01

Jeg har købt en treårig bil her, og er meget godt tilfreds.
http://www.pc-auto.dk/

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-10-05 22:50

www.autogaarden-lygten.dk Der får du super service og der er intet fordækt. De vil også kunne give dig en god pris på din byttebil, hvis du har sådan én.

Godkendelse af svar
Fra : sprit73

Dato : 21-10-05 16:29

Tak for svaret Eyvind.