/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Startspærre peugoet Lc
Fra : silas
Vist : 1242 gange
120 point
Dato : 26-10-02 23:16

Er der nogle der har erfaringer med startspærre på denne model eller andre da jeg ønsker at koble den fra.
Når man putter nøglen i tændingslåsen sidder der en chip(transponder)i nøglen som låser startspærren op.
Den kan ikke starte uden strøm hvilket har drillet mig nogle gange. Kort sagt hvordan snyder man sådan en startspærre
Der er ingen tændning på hvis jeg tager chippen ud af nøglen.I selve startspærremodulet (Magneti Marelli) sidder der to sorte+en rød+en blå+en grå ledning.

(Den er IKKE stjålet)

Hilsen Silas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 10:47

On Sat, 26 Oct 2002 21:16:18 GMT, "silas" <silas.news@kandu.dk> wrote:

>(Den er IKKE stjålet)

Så kontakt Peugeot, de skal gerne hjælpe dig når du viser din reg.
attest + købsbevis.

Her kan vi ikke andet end at stole blindt på dig, og det tvivler jeg
på nogle vil gøre...

/Martin

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 12:57

In article <hednrucccjk34j479vlvnjcq3qj1oerfqf@4ax.com>, not@shown.com
says...

> Her kan vi ikke andet end at stole blindt på dig, og det tvivler jeg
> på nogle vil gøre...

.... i hverfald ikke meget længere end jeg kan kaste en HT-bus!

Køb et nyt batteri, så har du altid strøm!

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 20:14

"silas" <silas.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:LsDu9.179313$Qk5.6327413@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der har erfaringer med startspærre på denne model eller
> andre da jeg ønsker at koble den fra.
> Når man putter nøglen i tændingslåsen sidder der en chip(transponder)i
> nøglen som låser startspærren op.
> Den kan ikke starte uden strøm hvilket har drillet mig nogle gange. Kort
> sagt hvordan snyder man sådan en startspærre
[snip]

Tja, på side 36 i instruktionsbogen står der faktisk beskrevet hvad man skal
gøre, hvis man skal starte den efter "batteri-svigt".

Venlig hilsen : Henrik Ø

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 08:47

On Sun, 27 Oct 2002 12:56:34 +0100, Hekto <bs@hekto[remove].dk> wrote:

>> Her kan vi ikke andet end at stole blindt på dig, og det tvivler jeg
>> på nogle vil gøre...
>
>... i hverfald ikke meget længere end jeg kan kaste en HT-bus!

Uden at have set dig, så vil jeg sige du ikke stoler ret meget på ham!

>Køb et nyt batteri, så har du altid strøm!

Enig. De sølle 299,- de koster er godt givet ud.

/Martin

Kommentar
Fra : silas

Dato : 28-10-02 21:41

Hej Henrik

Hvad er det for en speedfight du har??
Min instruktionsbog er kun på 30 sider.
Gider du beskrive havd der står