/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Redigering i Ape Files
Fra : IPM
Vist : 666 gange
300 point
Dato : 09-10-05 13:16

Hej
Er der en der kender et program til at redigere i Ape Files, jeg bruger mp3DirectCut til Mp3 filer, men det kan ikke klare Ape filer.
Helst gratis

Point har jeg nok af,dem deler jeg gerne ud til andre nødlidende Kandu Bruger.

IPM

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-10-05 13:22

jeg kunne sende dig Ape Music codec og konverter. Det fylder 1,7 mb...

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-10-05 13:38

Ellers, så er der også et program, der hedder Monkey's Audio, som også konverterer ape-filer (det konverterer til wavs) - det fylder 2,7 mb

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 09-10-05 13:41

det var synd, jeg troede det var akut - og nu har jeg ikke lige tid mere - skal på fisketur!

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 09-10-05 13:53

Hej Starguy
Jeg kan bruge min nye Mp3 Afspiller JetAudio, som har alle de gode codex, som der gør at jeg kan næsten afspille alt
Det jeg skal bruge programmet er er dele en Ape fil op i stykker.
Samtidig vil jeg godt slå et slag for min nye Medieafspiller der slår Winamp.
Jeg har været trofast tilhænger af Winamp i mange år, men efter jeg har prøvet JetAudio er det sagen.

http://www.download.com/JetAudio-Basic/3000-2167_4-10432497.html?tag=lst-4-2

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 09-10-05 19:25

Hej Starguy
Jeg har imellemtiden fundet et program som ser ud til at kunne gøre det som jeg ønsker, men vil vente til du kommer hjem fra fisketuren for at hører om du har et bedere forslag. Det jeg har fundet er jo heller ikke gratis.

http://www.getsomesoft.net/ape-ripper-i24007.html

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-10-05 11:56

Starguy Fik du fanget en stor fisk igår
Jeg venter på dit svar angående ovenstående link

IPM

Accepteret svar
Fra : starguy

Modtaget 300 point
Dato : 10-10-05 12:21

ak nej, men jeg fik en masse smukke udsigter - hvilket selvfølgelig heller ikker er at foragte! - vedr. det der ape-ripper hentede jeg også dét, og det ser da ok ud også - og så kan jeg jo altid hente en crack et eller andet sted, hvis jeg vælger at bruge dét... men for at komme tilbage til ovenstående sag - så send mig lige en mail på 7777777@mailme.dk - så sender jeg dig et par små, zippede programmer, som du kan prøve af, ikke?

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 11-10-05 15:37

Tak for svaret starguy.
Du er en knag

Hilsen
IPM