/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med Fifa 2006!!!
Fra : cobran
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 08-10-05 18:27

Har lige købt Fifa 2006 og der er ingen problemer med installationen men når jeg skal ind i spillet og vælge sprog og hold så køre man igennem alle holdene og kan ikke stoppe computeren i at køre igennem alle sammen igen og igen og igen!!! og det eneste jeg kan gøre er at trykke ctrl + alt + del og lukke spillet!

Hvad ska man gøre?

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 08-10-05 21:27

prøv og la den køre i noget tid selvom du siger den gør det igen og igen og vis det ikke virker så prøv og slet spillet og instaler det igen og så prøv og tjek hvad spillet kræver

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 08-10-05 21:28

ok

Kommentar
Fra : cazper01

Dato : 08-10-05 22:26

Det er en meget dum fejl i Fifa 06..

Det du skal gøre, er at når du har startet fifa op, så skal du gå ned bag ved din computer, hive stikket til dit tastatur ud, og sætte det ind igen... Så skulle det virke.

Hvis du har rat og pedaller, så husk at tage dem ud. Det kan også godt forstyrre..

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 09-10-05 01:05

ska jeg gøre det midt i spillet eller når computeren er slukket?

Kommentar
Fra : cazper01

Dato : 09-10-05 14:56

Midt i spillet

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 11-10-05 00:55

ok lød meget rigtigt, ku godt være problemet men damn virker egentlig stadig ik!

Kommentar
Fra : cazper01

Dato : 11-10-05 20:29

Stopper den med at kører op og ned (eller hvad den nu gør) når du har pillet stikket til dit tastatur ud?

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 12-10-05 15:46

den blir bare ved med at gøre det samme! køre igennem alle holdene!
Læste også igår at det var fifa der havde lavet fejl med brugere med usb tastature som jeg har, men nah virkede skam ik.

Mvh. Cobran.

Accepteret svar
Fra : cazper01

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-05 13:20

Så kom den endelig...

http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/06/FIFA06_PATCH1_en.exe

Det er en patch, som gør det muligt at spille med USB-tastaturer..

Held og lykke ;)

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 15-10-05 14:22

Genialt! Tak for svaret cazper01. Så kan det spil endelig spilles!

Kommentar
Fra : cazper01

Dato : 18-10-05 20:42

Det var så lidt da ;)