/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E330 blokeret
Fra : mydder
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 08-10-05 09:31

Jeg har lige købt en samsung e330 over nettet, da jeg satte mit sim-kort i den spurgte den først efter min pin-kode og godkendte, men derefter spurgte den efter en adgangskode, hvilket jeg ikke havde. Jeg havde10 forsøg til at indtaste det rigtige, men nu er telefonen blevet blokeret. Nogle der eventuelt ved hvordan jeg kan få denne blokering fjernet??

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 08-10-05 10:44

Den er sim-låst. Så prøv www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 08-10-05 10:59

http://ucables.com/searchlog/95.php Prøv at se på denne side om der her er noget af interesse

mvh sverola

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 08-10-05 11:29

10 forsøg?

Det lyder mere som en puk kode

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-10-05 12:44

Som Backtee skriver, er det din puk kode. Vi hår prøvet det samme, der har vi ringet til vores udbyder og fået det klaret

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 13:19

Pukkoden har du fået sammen med dit telefon nr. fra din udbyder. Hvis den er forlagt skal du kontakte din udbyder og de hjælper gerne.

Kommentar
Fra : mydder

Dato : 08-10-05 16:44

Okay.. mange tak for hjælpen, forstår bare ikke hvorfor det skulle være min puk-kode? Det låser da sim-kortet? Men det virker fint nok, da jeg har det i min gamle mobil nu... Og der plejer vel også at stå hvis det er en puk-kode man skal indtaste? Det gør der ikke.. der står blot at telefonen er blokeret...??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 17:20

Hvis man har gået hen og fået låst sin telefon, kan man ved at kontakte sin udbyder få udleveret sin pukkode igen . Jeg har været udsat for det ved at jeg havde snuppet konens telefon engang. Jeg tabte den og den skiltes ad . Da jeg samlede den igen og tændte for den forlangte den jo pinkoden. Jeg mente at jeg kunne huske den men efter tredie forsøg låste den. Da kontaktede jeg min udbyder i dette tilfælde Sonofon, og da konens abbonnement var selvhenter skulle jeg bare guides ind på selvhenter siden hvor pukkoden stor under hendes log in
Dette gælder for alle udbydere og skulle det være en sikkerhedskode du mangler kan de også hjælpe

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 08-10-05 20:02

jeg bor i Århus hvis du komme med den til mig så vil jeg klarer den til dig

Kommentar
Fra : tinepus

Dato : 13-10-05 12:45

jeg tror der er tale om en tlf låse kode.. dvs at at den ikke er simlåst men blot at det er tlf´der er låst.. men det er osse en sag for sig selv for det er KUN den tidligere ejer af mobilen der kender den kode.. så du må kontakte ham/hende du har købt den af og be om låsekoden!

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 13-10-05 15:35

Je har skrivet en gang til dig at hvis du komme med den til Århus så vil den blive lavet.Det er op til dig