/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Strømstik Mazda 626
Fra : graahede
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 07-10-05 20:33

Er der nogle specielle ting jeg skal være opmæksom på, når jeg skal have skiftet strømstikket på min Mazda 626 st 1999.
Det nuværende er flækket og skal derfor skiftes...

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 60 point
Dato : 07-10-05 20:38

Hvilket strømstik?det er vel ca 300 stk.
alimak

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-10-05 22:30

Det er sikkert stikket til anhænger trækket du mener ikke......??? Hvis det er det som er på tale er det ikke så meget du behøver at gøre end at demontere det gamle stik og så sæt ledningerne i samme position på det nye stik( De er nummererede) du bytter bare en efter en (ledning) og plaserer det hvor det skal sitte ,,,,,,,,

Mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 07-10-05 22:49

Tak for svaret alimak.hej det var en jeg havde på besøg , der skulle prøve at stille et spørgsmål på kandu.så der var nok et lidt mærkelig spørgsmål

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-10-05 13:34

Tak selv. men det var ikke et svar, kun et spørgsmål.
alimak