/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklame sang
Fra : Trine08
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 06-10-05 19:15

Den reklame som kører for tele2 i øjeblikket med den lille dværg der bokser.... hvad er det for en sang der kører i baggrunden ?

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-10-05 19:18

den fra Rocky 1
sverola

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 19:19

?? kan du huske hvad numret hedder, og hvem der har lavet det ?

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-10-05 19:27

Nej ikke på stående fod men jeg kan da lede lidt eller måske finde den til dig........

sverola

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 19:28

altså...hvis du gider er det selvfølgelig fedt :) men er jo kun et 10 point spg

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-10-05 19:32

ja ja men du kan jo altid hæve pointerne .og hva??? man gør vel hvad man kan ikk?? belønningen ligger vel i det smilet du vil sitte med når/hvis du får melodien.men skriv lige din mail add

sverola

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 19:40

tak tak
Jeg venter jo blot med at aceptere svar til du ved om du kan finde det. Så kan vi jo bare snakke her.
Kan være der også er andre der gerne vil høre svaret nemlig ;)

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 06-10-05 19:40

Er det "Survivor - Eye of the tiger" du søger?

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-05 19:43
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-10-05 19:45

ja det er den og jeg skal nok sende den når jeg har en addresse at sende den til...........Du kan jo også bare klikke på mit navn og sende mig en mail hvis du ikke vil have den stående her -så returnere jeg mailen med sangen.ok?

sverola

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 19:45

Tak for svaret CarstenGP.
Jeps, det er den :)
Håber ikke du har sat i gang i for meget sverola, mange tak for din hjælp også :)

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 19:53

hmm,, kan ikke lige finde din mail. Den står hvis ikke i din profil.
Men pyt skidt, tror faktisk min far har det soudtrack, mener jeg kan kende coveret
Så napper den bare derfra ;)
tak for al hjælpen enu en gang :)

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 06-10-05 19:53

Tja sat i gang og sat i gang ..............jeg fandt den og fik den gjort klar til afsendelse til en mailadd. men hva .............nu har jeg den da på pc en i stedet for på cd.

sverola