/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
U.s.a
Fra : pjevs_dyret
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 04-10-05 17:50

holy shit.... har stil for er der nogen der kan hjælpe mig med hvad fanden jeg skal skrive om U.s.a. skal bare have hjælp til at finde på noget om deres landet (kan selv) beliggenhed (kan jeg) nuter (hjælp mig) klima (need backup) befolkning (mangler lidt hjælp) sprog (ja kan jeg jo selv det er englesk / lidt amrikans) historie (ja det kan alle jo de har jo så mange ;)

bare det så hjælp forhelve

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-10-05 18:03

Skriv om hvordan amerikanerne stjal landet fra de oprindelige beboere, indianerne,og drepte dem eller satte dem i reservater.Du kan sikkert finde meget om emnet på nettet.
alimak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 18:07

Skriv hellere noget med lidt nutidig relevans.. Noget om USA's politik, og f.eks. noget om hvordan medierne er med til at fremme terror.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 04-10-05 18:09

prøv det her
http://www.leksikon.org/art.php?n=3073

der kan jeg love dig at du får noget at skrive om

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 18:20

Bare kopier HELE smøren fra dayworker24's link, og aflevér dét!

HE HE!

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 04-10-05 19:27

Hvad med at skrive om at USA reddede røven på en flok lallede europæere under WWII? Og ja, de reddede sgu også de røde...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 20:10

OG hvis du vælger at bruge palle22's svar, og skrive om "de lallede euroæere", må du endelig ikke glemme at skrive om alle de mennesker USA slår ihjel for "fredens" skyld.

Tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-10-05 20:50

Det er et fandens helvedes sprog du fører.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-10-05 21:25

HVEM hentyder du til Teil?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-10-05 22:20

Mon ikke det er spørgeren, Teil hentyder til - det tror jeg bestemt...det ser ikke ret godt ud af fylde et spørgsmål med det banderi

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-10-05 18:55

nåå.. HE HE.. jeg følte mig lige truffet, hvilket jeg da egentligt ikke kunne forstå!

Kommentar
Fra : jihaa

Dato : 14-12-05 22:11

Eller hvad med dødsstraffen i usa?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 14-12-05 22:18

jihaa tror stilen er afleveret.

Det skulle den da gerne være, ellers havde de MEGET lang tid til at skrive den.

spørgsmålet stillet

Kommentar
Fra : jihaa

Dato : 14-12-05 23:05

hi hi hi fik slet ikke set datoen - ups