/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SE T300 til 100kr!
Fra : Nemizis
Vist : 343 gange
75 point
Dato : 24-10-02 18:06

Okay det var jo en lille hvid løgn, men siden jeg nu har jer herinde, er der så nogen kan hjælpe mig og andre med at vælge mobil. PErsonligt vil jeg have en mobil med farveskærm, men gider ikke bruge over 1500kr, da det er sygt fordi jeg altid mister dem i byen, eller låner dem til damen, også ved alle jo hvordan det går. Derfor har jeg set på 2. Sony Ericsson t300 og Nokia 3510i De skulle være indenfor en remillig prisklasse, samt pænt fede. Er der nogen som har erfaringer med en af dem? Nogen der ved om de kommer billigt på markedet ved eks. Telekæden/Wanna-SAve?

På forhånd Tak. Tue

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 17:18

*PLONK*

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> wrote in message
news:cKUt9.174965$Qk5.6022188@news010.worldonline.dk...
> Okay det var jo en lille hvid løgn, men siden jeg nu har jer herinde, er
> der så nogen kan hjælpe mig og andre med at vælge mobil. PErsonligt vil
> jeg have en mobil med farveskærm, men gider ikke bruge over 1500kr, da
> det er sygt fordi jeg altid mister dem i byen, eller låner dem til
> damen, også ved alle jo hvordan det går. Derfor har jeg set på 2. Sony
> Ericsson t300 og Nokia 3510i De skulle være indenfor en remillig
> prisklasse, samt pænt fede. Er der nogen som har erfaringer med en af
> dem? Nogen der ved om de kommer billigt på markedet ved eks.
> Telekæden/Wanna-SAve?
>
> På forhånd Tak. Tue
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 17:21

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3db81d46$0$3360$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> *PLONK*
>

Argh... har vi en kort lunte i dag?

Jeg syntes nu den var lidt sjov!

Husk lige at citere under det du besvarer, også når du bruger slemme ord som
PLOINK!

MVH
Mads Stetter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 17:41

Billigste med farveskærm må være en Panasonic GD67
http://www.panasonic.dk/gd67/
Pris i El-Giganten er kun 1499kr
(har selv lige købt den)

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cKUt9.174965$Qk5.6022188@news010.worldonline.dk...
> Okay det var jo en lille hvid løgn, men siden jeg nu har jer herinde, er
> der så nogen kan hjælpe mig og andre med at vælge mobil. PErsonligt vil
> jeg have en mobil med farveskærm, men gider ikke bruge over 1500kr, da
> det er sygt fordi jeg altid mister dem i byen, eller låner dem til
> damen, også ved alle jo hvordan det går. Derfor har jeg set på 2. Sony
> Ericsson t300 og Nokia 3510i De skulle være indenfor en remillig
> prisklasse, samt pænt fede. Er der nogen som har erfaringer med en af
> dem? Nogen der ved om de kommer billigt på markedet ved eks.
> Telekæden/Wanna-SAve?
>
> På forhånd Tak. Tue
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 17:43

Næ.. de har forresten også en T300 til 999kr m/MONO abb..(føj)

"**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:lnVt9.174996$Qk5.6026965@news010.worldonline.dk...
> Billigste med farveskærm må være en Panasonic GD67
> http://www.panasonic.dk/gd67/
> Pris i El-Giganten er kun 1499kr
> (har selv lige købt den)
>
> "Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:cKUt9.174965$Qk5.6022188@news010.worldonline.dk...
> > Okay det var jo en lille hvid løgn, men siden jeg nu har jer herinde, er
> > der så nogen kan hjælpe mig og andre med at vælge mobil. PErsonligt vil
> > jeg have en mobil med farveskærm, men gider ikke bruge over 1500kr, da
> > det er sygt fordi jeg altid mister dem i byen, eller låner dem til
> > damen, også ved alle jo hvordan det går. Derfor har jeg set på 2. Sony
> > Ericsson t300 og Nokia 3510i De skulle være indenfor en remillig
> > prisklasse, samt pænt fede. Er der nogen som har erfaringer med en af
> > dem? Nogen der ved om de kommer billigt på markedet ved eks.
> > Telekæden/Wanna-SAve?
> >
> > På forhånd Tak. Tue
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 18:17

> Næ.. de har forresten også en T300 til 999kr m/MONO abb..(føj)

Føj?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 24-10-02 20:33

mono abb er føj, koster en bondegård, og er kun for mennesker der ingen venner og bekendte har, og hvad skal man så med en mobil.....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 18:52

Det er det Mono abb jeg ikke ser nogen idè i !!

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:ap99t5$g64$1@sunsite.dk...
> > Næ.. de har forresten også en T300 til 999kr m/MONO abb..(føj)
>
> Føj?
>

Kommentar
Fra : Nemizis

Dato : 24-10-02 21:36

Hallo Hvad med at skrive et fuckin svar!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-10-02 15:10

PLONK er også et overvurderet "ord" .... det er jo også de rigtig seje der
bruger det!

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ap96kb$1t4$1@sunsite.dk...
>
> "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:3db81d46$0$3360$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > *PLONK*
> >
>
> Argh... har vi en kort lunte i dag?
>
> Jeg syntes nu den var lidt sjov!
>
> Husk lige at citere under det du besvarer, også når du bruger slemme ord
som
> PLOINK!
>
> MVH
> Mads Stetter
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-10-02 17:48

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cKUt9.174965$Qk5.6022188@news010.worldonline.dk...
> Okay det var jo en lille hvid løgn, men siden jeg nu har jer herinde, er
> der så nogen kan hjælpe mig og andre med at vælge mobil.

Måske

> PErsonligt vil
> jeg have en mobil med farveskærm, men gider ikke bruge over 1500kr, da
> det er sygt fordi jeg altid mister dem i byen, eller låner dem til
> damen, også ved alle jo hvordan det går.

Ikke godt.

> Derfor har jeg set på 2. Sony
> Ericsson t300 og Nokia 3510i

Nokia 3510i er ikke på gaden endnu, der gør nok 1 måned endnu.

>De skulle være indenfor en remillig
> prisklasse, samt pænt fede.
>Er der nogen som har erfaringer med en af
> dem?

Læste en test i bladet mobil, der fik den de højeste karakter der endnu er
givet til en mobil der er på markedet i øjeblikket. Overvejer også selv at
købe den.

>Nogen der ved om de kommer billigt på markedet ved eks.
> Telekæden/Wanna-SAve?

Du kan ikke købe 3510i

Du kan købe T300 u. binding og simlås til 1895 i vicshop.
1450,- m. orange match i orange butikken.
999,- m. orange mono hos elgiganten, men det er vidst et lorte abonnemant
med mindre du snakke meget.

Mvh
MaRk

>
> På forhånd Tak. Tue
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>