/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Designserie efterlyses
Fra : Backtee
Vist : 567 gange
400 point
Dato : 01-10-05 18:25

I midten af 1990'erne producerede Philips en række køkkenmaskiner designet af Alessi

Der findes i serien:
Citruspresser
Kaffemaskine
Elkeddel
Brødrister
Blender

De produceres ikke længere og kan dermed ikke skaffes som nye, men mon der skulle være en Kandu bruger der kender til et sted hvor der mon ligger nogle af delene og samler støv, eller har andre gode forslag til hvor je gkan finde dem.

Og PLEASEEEE!!! Lad nu være med at komme med links til diverse loppemarkeder eller forslag om at besøge de lokale kræmmere, je gefterlyser konkret viden om disse produkter, og ikke generelle informationer om hvor man ka nkøbe brugt

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-10-05 18:43
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-10-05 18:48

bredker -> Læs lige spørgsmålet, der står: "De produceres ikke længere og kan dermed ikke skaffes som nye", så din kommentar er lige præcis hvad Backtee IKKE har brug for.

Backtee -> Kender ikke serien, sorry.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-05 20:14

Søreme godt at Backtee har dig arne, til at sætte bredker på plads - og afslutte med at du ikke kender en skid til backtees serie. Hvad tror du der var sket, hvis du bare havde holdt din mund??? LOOl Idiot

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-10-05 20:15

Jeg kender heller ikke serien Backtee.... Sorry

Er der evt. andre der heller ikke kender serien????

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-10-05 22:40

Jeg hører da gerne fra alle der ikke kender serien, men som ved hvor den ka nfindes

Her er nogle billeder af produkterne

http://images.google.com/images?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=philips%20alessi&sa=N&tab=wi

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 02-10-05 15:55

Her er der måske noget som kan købes..

http://richmondcookshop.co.uk/index.php?manufacturers_id=10

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 02-10-05 18:45

Cirkelinedk

DDesværre heller ikke der, de sælger kun varer der er i produktion

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-05 19:16

I morgen mandag på P4 kl. 09.30 - 10.00 - Det Åbne Marked - her kan du evt. stille dit spørgsmål til en hel masse mennesker, der lytter til programmet. Det er ret populært!

Jeg har haft glæde af det flere gange.

Kik på DR's hjemmeside, så kan du få nummeret eller sende en mail.

Held og lykke!

Hanne