/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
afstandsdims til gipsskruer?
Fra : nicka
Vist : 702 gange
100 point
Dato : 30-09-05 17:07

Har hørt noget om at man skulle kunne købe en dims til at sætte på skruemaskinen når man skal skrue gipsskruer i - sådan at man ikke skruer dem for langt ind.
Er der noget om det? og mon der skulle være et bud på hvad dimsen hedder?

Mvh Nicka

har osse lige stillet spørgsmål om længde på gipsskruer men venter lige lidt med at give point.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-05 17:14

gå i byggemarhed og køb en gipsskruemaskine, de kan fåes til rimelige priser nu, og de er pengene værd. ellers kan du stille på moment skruen på din batteri skruemaskine og se hvornår det passer

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 30-09-05 18:05

De har dem i løs vægt ved gipsskruerne i Bauhaus ved jeg - dér købte jeg i hverttilfælde en for ca. 1 år siden.

Det er en PZ krydskærvsklinge med en blå plastkappe lige til at montere i skruemaskinen
Den fås vist også med Torx klinge hvis du render ind i gipspladeskruer med Torx

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : nicka

Dato : 30-09-05 18:22

Tak for svaret berpox, det var jo nemlig lige dimsen jeg søgte.

Mvh Nicka