/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
kennybear tip om tip
Fra : miritdk
Vist : 582 gange
1 point
Dato : 29-09-05 11:27

http://www.kandu.dk/dk/tip/12361

folk skal kunne forholde sig til tippet - vide noget - have lyst til at vide - undersøge osv osv - hvad i alverden er du så utilfreds over ?????

Hvis jeg sendte noget jeg personligt var imponeret over osv - men ingen havde interesse i det ville det jo heller ikke få mere opmærksomhed en ca nul .

Det nytter ikke at skrive tip om tip - medmindre det er en rettelse der vil noget - vil du brokke dig så bare slå dig løs her

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 10 point
Dato : 29-09-05 11:37

hehe, du bliver hurtig sur

Moltov

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-05 11:40

nope

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-09-05 12:18

Tja.. jeg synes da også at mit geniale tip; http://www.kandu.dk/dk/tip/12302 burde ha haft mere end 0 point. Men sådan er livet jo.. Så er der ik andet at gøre end at debbatere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-05 20:29

den kennybamse er godt til at undgå spørgsmålet (øhh eller hvad det nu er ) her - lol

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 17:34

Tak for svaret moltov. Når kennybear ikke vil hente sine point så får du dem for første indlæg - så er der ryddet lidt op igen