/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
til maj_britt
Fra : syllemus
Vist : 377 gange
500 point
Dato : 26-09-05 19:52

Hej maj_britt
her 500 point for dit tip om levende pelsdyr flået.

Det er noget forbandede svineri, som vi behandler vores dyr på, det er til at bræke sig over.
Har selv husdyr (katte), Havde jeg været vidne til dette, var jeg
røget i fængsel for mord

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 510 point
Dato : 26-09-05 19:55

Rødmer da lige dybt over alle de point, det var slet ikke meningen.

Sylle, havde jeg stået og set på det, så havde vi to delt celle i spjældet.

Om vi begriber at nogen kan være så afstumpede.........

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 26-09-05 20:01

Tak for svaret maj_britt. Ja det var rystende at se på, men pointene er dine.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-09-05 20:31

Ja, det er ganske forfærdeligt..jeg så nøjagtig 3 sek. af videoen, så havde jeg fået rigeligt. Hvor er det rædselsfuldt, at nogle mennesker kan mangle penge så meget, at de behandler dyr på den måde. ...sørgeligt!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 26-09-05 22:41

Som skrevet, jeg har ikke set filmen........jeg ville sq nok besvime som en anden havde gjort.