/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
peugeot 406 T4 2,2 år 02
Fra : Mille35
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 26-09-05 13:37

Vores bil har et integreret anlæg mærket clarion er her nogen der har problemer med at afspille Cd ?
Nogen gange vil den godt afspille brændte andre gange ikk
Forhandleren siger den indet fejler

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 26-09-05 15:41

Når du skriver, den nogle gange vil spille brændte, er det så samme skive, eller vil den spille nogle og andre ikke?

Gert

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 26-09-05 15:56

hvis det kun er brændte cd-er den ikke vil spille, kunne det vel tænkes at det er brændingen, der er noget galt med.
en brændt cd er ikke altid lige så god som en original

Kommentar
Fra : ZebraDK

Dato : 26-09-05 19:36

Jeg havde samme problem blandt andre. Jeg skiftede min ud med en sony. Succes!

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 27-09-05 07:18

det er meget forskeligt.. brænder mine cd er nu en del langsommer end før så nu går det lidt bedere..

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 27-09-05 08:08

Jeg kan jo ikke bare skifte til et andet mærke..deter jo et integreret anlæg.der hænger sammen med klima mm. og betjæningen foregår ved rattet..

Accepteret svar
Fra : flemming_heste

Modtaget 25 point
Dato : 29-09-05 08:09

jeg ved ik om der er garanti på bilen endnu, men ved at du ik er den første med den type problem, og for at få det løst ville jeg nok få sat en anden ny. orginal clarion radio i...

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 10-01-06 08:33

Tak for svaret flemming_heste.