/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
regenon
Fra : lystfiskerfyren
Vist : 2565 gange
100 point
Dato : 26-09-05 08:55

jeg har et spg. som jeg måske inderst inde godt kender svaret til, men gerne vil høre jeres mening om:

Jeg har fået en pakke Reganon retard, men efter at læst om bivirkninger som psykoser o.l, ved jeg simpelthen ikke om jeg tør tage dem.
Har I nogle erfaringer med dem? Jeg har for nogle år siden taget Letigen m. blandet effekt. Jeg skal tabe 15-20 kg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-05 09:03

LAD VÆRE !!! - du ved bedst selv hvad den rigtige vej er

Jeg har kendskab til en voksen mand der prøvede og det var ikke noget rart resultat ! Jeg kan kun sige at han efter flere omgange på skadestue og en indlæggelse ikke rør dem igen.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 26-09-05 09:35

regenon retard indeholder stoffet amfepramon som er i famillie med amfetamin (speed) det virker appetitnedsættende i en periode, men efter ikke ret længe har kroppen vænnet sig til stoffet og så virker det ikke mere ,med mindre man indtager større og større doser.Det er ikke nogen god løsning på dit problem.Sørg for af få noget motion lidt er bedre end ingenting og drik så et stort glas vand 10min. før hvert måltid-lur om ikke det virker-selvom det går langsomt med vægttabet på denne måde.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 26-09-05 12:13

tilslutter mig overnstående, og det er ganske simpelt: forbrænd flere kolorier end du indtar, så'en er det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-05 15:15

Bli' fra det skidt.

Det kan være drønfarligt.

Lær i stedet at tabe dig på den rigtige måde: Mager, fedtfattig kost og motion....det handler om at forbrænde flere kalorier end du indtager, så enkelt er det, og sikrer et, måske lidt langsommere, men mere hensigtsmæssigt, sundt og varigt vægttab.

mvh dova

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 15:57

Det er dejlig fristende at spise piller i stedet for en god kostplan - Yep har selv været det, med det resultat, jeg blev "speeded" og fik abstinensr - meget ubehageligt. Jeg har taget uddannelsen som slankekonsulent og kostpilot.
Hvis du *ikke* tager de piller vil jeg gerne helt gratis give dig en personlig diætplan for 1 uge med det mad og drikke du kan lide. (jeg har ingen kunder i øjeblikket og skal øve mig
Diætplanen bliver lavet udfra dit køn, alder og vægt. Det er efter princippet spis færre kalorier end du forbrænder.

Varme hilsner
Susanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 16:06

DET var søreme noget af et tilbud surfsusan - det ville jeg tage imod med kyshånd - håber så også at lystfiskerfyren gør det (klapper af dig smiley her)

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 16:23

Tilbuddet var egentlig kun ment til spørgeren - Lystfiskerfyren. Men OK de næste 5 der skriver til mig får en gratis "behandling".

Når der er 5 her eller til kl. 10 i morgen, hvad der kommer først vil jeg skrive, hvor og hvordan osv.
Så miritdk du er den 1.

Varme (og slanke) hilsner
Susanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 16:41

haha - jeg mente nu at tilbuddet til lysfiskerfyren var et pangtilbud - lolololol.

Men jeg melder mig da gerne - hellere end gerne under fanerne - så kan der blive to flotte piger ud af mig

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 16:48

øhh jeg kan vist ikke læse, skulle vist aldrig have drukket den snaps til sildemaden

Wow, så tag et foto før og efter
Hvor kan jeg komme i kontakt med dig? er der et sted her på sitet, hvor igennem jeg kan skrive til dig? (hvis nu spørgsmålet blivere lukket).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 16:52

surfsusan - kig i min profil

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 17:03

Nåå jeg skal bare klikke på dit navn (har altså kun drukket en snaps!)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 17:07

vær lige venlig at uddybe < en snaps > - det kunne jo være en flaske

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 17:07

hvor bliver lystfiskergutten af - ??????????

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 17:17

er han suset ud på havet?
en snaps er sådan en lille en 3 cl. "Damerne" holdt fællesfrokost i dag.
Har sendt dig en mail ...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 17:21

har ikke modtaget noget

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 18:31

Har genudsendt...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 21:45

vel hjemme igen - og har stadig ikke modtaget noget som helst surfsusan ??????????

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 21:54

nu fatter jeg ikke en dyt... din email adresse er dit id (miritdk) snabela + yahoo.com
igen!! gad ide hvor lystfiskeren er henne?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 21:59

jeps korrekt - fatter heller intet - men se lige om du evt er kommet til at skrive dk i stedet for com - det er den mest udbredte fejl

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 22:04

nope sådan en fejl gør jeg ikke... men mange andre ;)
sender alligevel en testmail til dig.... GRIN...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-09-05 22:10

sender du måske med brevduer ???????????

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 27-09-05 22:21

ha! ha! så gør vi det omvendt. Du sender flg til mig via http://www.slankemoster.dk/kontakt/
Dit køn
din alder
Din vægt

Hvor meget du bevæger dig i løbet af en dag
Motion ? (en gåtur er motion) i løbet af den dag

Hvad kan du ikke leve uden? (peanuts, rødvin, vingummi etc)
Hvad kan du ikke tåle? (peberfrugter, oksekød, løg etc.)

Kan du spise 6 måltider om dagen? hvis ikke så hvor mange

Har du skiftende arbejdstider?

Fejler du noget?
ellers noget du vil fortælle mig?

Susanne

Kommentar
Fra : lystfiskerfyren

Dato : 28-09-05 13:53

Hej, undskyld at I først hører fra mig nu. Jeg bruger min mands "bruger" og havde lige glemt at checke hans mail :0), det er meget sødt af dig at tilbyde mig en kostplan. Jeg vil meget gerne prøve, jeg har endnu ikke taget nogen piller, men er heller ikke super god til det med at spise bestemte ting på bestemte tidspunkter. Det må jeg lære, må jeg skrive til dig eller har du fået nok gratis forsøgspersoner? Jeg står for at skulle skifte arb her på man og er lidt stresset over det, vil det være ok at få en kostplan som jeg måske først prøver om 2-3 uger? kh.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 28-09-05 14:03

Hej fru Lystfisker du var nr. 1 også selvom deadline er overskredet.
Se hvad jeg har skrevet til Midritdk og skriv til mig.
.......... og nej du skal ikke spise bestemte ting på bestemte tidspunkter, fortæl mig hvad du har brug for og jeg tilpasser en kostplan til dig.
Jeg hader selv kure. Spiser ordentligt en hel uge og så "flipper" jeg ud et enkelt måltid.
Du må bruge "kuren" som/når du vil - men der er copyright på den...