/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Til bennymanden
Fra : ans
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 23-09-05 19:22

Tak for hjælpen i

http://www.kandu.dk/dk/spg/74525

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 22:28

Selvtak - det er jo altid hyggeligt
hilsen
<\\Benny
.................................. Nu er jeg jo også en stor poængjæger

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-05 22:34

Her kommer det ikke an på point, men en indkørsel, som du gav råd til.

Råd og råd det er så meget sagt, det fik jeg ikke flere penge af

Beslutningen er taget, det bliver skærver, nu skal jeg lige vælge farve.

Jeg tror det bliver meget mørkegrå, næsten sorte.

Det bliver meget mørkegrå, nu er beslutningen taget

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 200 point
Dato : 23-09-05 22:39

- jeg tror det er en god beslutning - det kunne være sjovt at se et billede når i er færdig.
ans -> du har sikkert mødt mig så længe her på kandu.dk at du muligvis kender MIN indstilling til poæng
...... det har IKKE meget med sagen at gøre
god aften til dig
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 22:43

Citat
.................................. Nu er jeg jo også en stor poængjæger :oD

..... jeg synes det er en glæde at hjælpe, nu var dette problem jo ikke et af de største, men input udefra kan jo altid give inspiration. så jeg håber du får det ud af det du måtte ønske dig
mvh
<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 23-09-05 23:04

Tak for svaret bennymanden.

Jeg skal nok tage et billede, når det er færdigt.

Hilsen ans og god weekend til dig.

I morgen er det igen hårdt havearbejde, men vejrguderne har lovet godt vejr.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:12

Jo, det har de
Nu er jeg squ - ved du hvad, jeg kom med mine kommentarer i troen, at det hele handlede om 1 (et) poæng, og så får jeg i den grad, hvad er meningen?
---------------------------------------
God week-end ans og held og lykke med det hele
Jeg har lige fået en kontrakt i Schweiz, som varer de næste 10 uger, jeg rejser søndag morgen - men vi får se, måske kommer jeg også dernede i nærheden af en PC, men ellers vender jeg frygtelig tilbage lige i starten af december
hav´det nu godt så længe
hilsen
<\\Benny
...og tusind tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 11:36

Helt sikkert at der også er pc'er i Schweiz. Du støder nok ind i en af dem.

Håber da for dig, at der er gode penge at tjene

Så må du ha' en god arbejdstur

Hilsen ans