/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda Sfx Hjælp...
Fra : scoopboy
Vist : 1096 gange
100 point
Dato : 23-10-02 00:38

Min Honda Sfx kører i øjeblikket 6o-65 km/t. Hvor hurtigt vil den komme til at køre hvis jeg får monteret en ubegrænset Cdi?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 23:34

"scoopboy" <scoopboy.news@kandu.dk> wrote in message
news:hhkt9.162203$Qk5.5858324@news010.worldonline.dk...
> Min Honda Sfx kører i øjeblikket 6o-65 km/t. Hvor hurtigt vil den komme
> til at køre hvis jeg får monteret en ubegrænset Cdi?
>
Jeg tror ikke at du får noget ud af en ubegrænset cdi uden tunsæt på. Måske
ned af bakker vil den køre noget stærker. Hvis motoren ud af lige vej
begynder at gå underligt dør ud så vil du få lidt mere fart ud af en
ubegrænset cdi. Ellers ikke.

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 23-10-02 01:04

Men når man runder de 60 km/t på lige vej kan man mærke at den godt kan yde noget mere, som om at Cdi'en begrænser.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-02 16:30

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3db5d26c$0$1013$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>
> "scoopboy" <scoopboy.news@kandu.dk> wrote in message
> news:hhkt9.162203$Qk5.5858324@news010.worldonline.dk...
> > Min Honda Sfx kører i øjeblikket 6o-65 km/t. Hvor hurtigt vil den komme
> > til at køre hvis jeg får monteret en ubegrænset Cdi?
> >
> Jeg tror ikke at du får noget ud af en ubegrænset cdi uden tunsæt på.
Måske
> ned af bakker vil den køre noget stærker. Hvis motoren ud af lige vej
> begynder at gå underligt dør ud så vil du få lidt mere fart ud af en
> ubegrænset cdi. Ellers ikke.
>
Jeg kan så sige at det ikke gir noget at sætte anden CDi på, kun ned af
bakke og i rygvind.. men hvis man har planer om en anden cylinder senere, er
det en god ide at investere i!
Husk at borre hullet i bunden under CDI'en større, ellers risikere man at
hullet stopper også drukner din CDI :(

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Godkendelse af svar
Fra : scoopboy

Dato : 24-10-02 12:05

Tak for svaret Michael Frederiksen.

Kommentar
Fra : Mr_Niko

Dato : 27-10-02 20:57

På min Honda SFX fik jeg ca. 5 km/t på toppen og lidt et bedre optræk....!

Kommentar
Fra : magnum16

Dato : 29-04-03 16:19

Michael. Ved du om dete r muligt at få en cdi uden begrænsning til min Honda sfx, som ikke er justerbar? Hvis du gør, hvad er prisen så, og hvor kan jeg købe en der passer tl min Honda sfx?

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 29-04-03 16:58

Hvorfor skal den ikke være justerbar? Du kan købe en til 750 kr inde på www.west-import.dk, eller du kan købe den lidt dyrere model Malossi til ca. 900 kr på www.scooter-center.com. Jeg kan ikke hjælpe dig med en der ikke er justerbar. Håber jeg var lidt til hjælp.