/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Billigt internet efterlyses
Fra : copycatDK
Vist : 1060 gange
100 point
Dato : 22-10-02 20:22

Hej alle.

Nogen der ved hvem der er billigst med bredbånd på maked lige nu ?? Stofanet (Kabelnettet) kan jeg ikke bruge til noget da jeg ikke har kabeltv. forbindelsen behøver ikke være mere end 256kb. Jeg har gode erfaringer med cybercity men marked er så stort så jeg ved ikke helt om de er de billigste mere?
Det jeg skal bruge er fri trafik og en fast pris om måneden.

mvh
Michael (Alias copycatDK)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 20:44

Tue, 22 Oct 2002 18:21:39 GMT, skrev "copycatDK"
<copycatDK.news@kandu.dk>:

>Nogen der ved hvem der er billigst med bredbånd på maked lige nu ?

<http://www.teleprisguide.dk/>
<http://www.internetkvalitetsguide.dk/Default.asp?Conn_DownSpeed=256#>
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 21:10

Jeg vil sige Webspeed er det billigste, hvis du har mulighed for det
hvor du bor. 220 kr. pr. md. for 256 K.

Ellers Telia Bredbånd, ud fra det, at hvis der er enkelte måneder,
hvor man bruger det meget lidt, kan man komme helt ned på 150 kr. pr.
måned, normalt vil det nok blive 350 kr. pr. måned. Hvis man bruger
det abnormt meget (IMO) kan det blive mere end 350 kr. Dette er for 2
mbit.

On Tue, 22 Oct 2002 18:21:39 GMT, "copycatDK"
<copycatDK.news@kandu.dk> wrote:

>Hej alle.
>
>Nogen der ved hvem der er billigst med bredbånd på maked lige nu ??
>Stofanet (Kabelnettet) kan jeg ikke bruge til noget da jeg ikke har
>kabeltv. forbindelsen behøver ikke være mere end 256kb. Jeg har gode
>erfaringer med cybercity men marked er så stort så jeg ved ikke helt om
>de er de billigste mere?
>Det jeg skal bruge er fri trafik og en fast pris om måneden.
>
>mvh
>Michael (Alias copycatDK)
>
>--
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Med venlig hilsen
Michael Ravn

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-10-02 21:22

On Tue, 22 Oct 2002 18:21:39 GMT, "copycatDK"
<copycatDK.news@kandu.dk> wrote:

>Nogen der ved hvem der er billigst med bredbånd på maked lige nu ??
>Stofanet (Kabelnettet) kan jeg ikke bruge til noget da jeg ikke har
>kabeltv.

Hvis der ikke er noget særligt tilbud i din bygning, så er der kun
ADSL tilbage.

>Forbindelsen behøver ikke være mere end 256kb. Jeg har gode
>erfaringer med cybercity men marked er så stort så jeg ved ikke helt om
>de er de billigste mere?

Hvis du har det godt med CyberCity så vælg dem.

>Det jeg skal bruge er fri trafik og en fast pris om måneden.

Cybercity:
256/128 Kbit/s 360 kr.
256/256 Kbit/s 395 kr.

Tiscali (med modem):
256/128 Kbit/s 345 kr.
256/256 Kbit/s 395 kr.

TDC TeleDanmark (Bredbånd|ADSL):
256/128 Kbit/s 362 kr.
256/256 Kbit/s 402 kr.

TDC Internet Bredbånd:
256/128 Kbit/s 350 kr.

Tele2ADSL (inkl. telefonabonnement)
256/128 Kbit/s 449 kr.

/Jarlskov

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-10-02 11:08

Hej Copycat

Det er Telia

Det er udelukkende 2Mbit linier, men det er vel godt nok til de fleste

Priserne er sådan

Forbrug 250 - 5.000 Mb, fast pris 350,00
Forbrug 5.000 - 8.000 Mb - pris pr Mb 0,10
Forbrug over 8.000 Mb, fast pris 650,00

Du kan altså højst komme til at betale 650 kr/md og hvis du kun surfer lidt 350 kr/md

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 08:48

> Hvis du har det godt med CyberCity så vælg dem.
> Cybercity:
> 256/128 Kbit/s 360 kr.

jeg har lige opsagt min adsl hos cybercity, fordi jeg synes at adsl er dyrt,
forstås på den måde at priserne ikke er faldet inden for de sidste år.
rigtig mange danskere har fået brug for adsl, og vi smider alle mindst 350kr
efter udbyderne hver måned (så er der dem som har lavet aftaler i en hel
ejendom, hvilket er rimelige priser). jeg kunne sku godt tænke mig at
udbyderne blev præsset lidt, for priserne er for høje!

cybercity er fede, fordi de har mange valgmuligheder, og supporten er god.
men de har også dårlig moral. opgradering af hastighed (flere penge til dem)
sker med et fingerknips, mens nedgradering koster gebyrer, og har
reaktionstid. det mener jeg er dårlig moral, og jeg har sagt min forbindelse
op.

jeg tror jeg vælger modem, i nogen tid. det kan jo godt være at det får mig
til at ændre holdning til mine egne ord

michael.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 10:01

On Mon, 28 Oct 2002 08:48:11 +0100, "Mi©hael" <olme@get2net.dk> wrote:

>jeg har lige opsagt min adsl hos cybercity, fordi jeg synes at adsl er dyrt,
>forstås på den måde at priserne ikke er faldet inden for de sidste år.
>rigtig mange danskere har fået brug for adsl, og vi smider alle mindst 350kr
>efter udbyderne hver måned (så er der dem som har lavet aftaler i en hel
>ejendom, hvilket er rimelige priser). jeg kunne sku godt tænke mig at
>udbyderne blev præsset lidt, for priserne er for høje!

Begrebet "for priserne er for høje!" er nok individuelt. For dig, ja,
måske, men ikke desto mindre står folk nærmest i kø for at få det...
Endvidere er det jo en slags forretning udbyderne kører, hvor man jo som
bekendt skal tjene til livets ophold.
Telia har jo lige vendt tommelfingeren nedad for bl.a.
bredbånds-forbindelser i DK..."man tjener ingen penge".
>
>cybercity er fede, fordi de har mange valgmuligheder, og supporten er god.
>men de har også dårlig moral. opgradering af hastighed (flere penge til dem)
>sker med et fingerknips, mens nedgradering koster gebyrer, og har
>reaktionstid. det mener jeg er dårlig moral, og jeg har sagt min forbindelse
>op.

Moral er godt, ergo må dobbeltmoral være dobbelt så godt...men du indgik
aftale med dem på et tidspunkt, på trods af at du kendte
betingelserne...
Man kan ikke købe hus i Kastrup, for dernæst at kræve lufthavnen fjernet
pga støj...eller: man kan ikke lave en aftale med en udbyder, for
derefter at kræve lavere pris...prisnedsættelser kommer af øget
konkurrence, ikke at udbyderne synes det er synd for os :)

>jeg tror jeg vælger modem, i nogen tid. det kan jo godt være at det får mig
>til at ændre holdning til mine egne ord

Meget sandsynligt :)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj
(Z = spamfilter)

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 17-12-02 04:44

Svært at slå.

jeg sidder på en 2Mbit fastforbindelse med fritforbrug til 49,- per måned. Yes KronerNiOgFyrre !!!

Detalier fås per mailto: info@realisation.dk

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 18-12-02 18:00

Hej Kefir

Det lyder da virkelig, om en joker der vil noget

Er det virkeligt landsdækkende ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-12-02 21:40

Hmm...

www. realisatio.dk = http://www.difa.dk/difa/home.html

tilbyder ikke internet mere. Kan du konkretisere det noget mere ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 30-05-03 02:22

Jeg har abonnement hos Dansk Bredbånd (tidligere Bredbandsbolaget). Indtil videre dækker de kun ganske få steder i DK (jeg tror kun det er Avedøre og et sted på Nørrebro), men da jeg ikke ved hvor du bor, vil jeg nævne det alligevel.

Vi betaler 215,- pr. måned (200,- med PBS) for en 10MB forbindelse (og ja, jeg mener 10MB!!). Vi har fri trafik og det foregår gennem et stik i væggen.

du kan læse mere på www.bbst.dk

sth77

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-05-03 10:17

Ja og nu er tele2 på banen med double up.

http://www.tele2adsl.dk/produktinfo_priser.asp

meget interesant

mvh srhansen

Kommentar
Fra : sanjo

Dato : 29-10-04 19:03

Prøv Arrownet -

http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=3

mvh sanjo

Kommentar
Fra : Knogle

Dato : 20-04-05 12:26

Jeg sad lige og læste jers inslag for billige internet.. men man betaler jo somregle for hvormeget båndbrede man har..

Her er der en lille link til hvad fremtide byder og jeg syntes det er billigt http://dbnet.dk/

Hilsen
Knogle

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 100 point
Dato : 22-06-06 08:18

se www.orza.dk og nu har du hvis haft det her spørgsmål åbnet længe nok

Peter

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 17-01-07 18:01

Tak for svaret golfhouse.