/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
MAFIA problemmer igen igen !!!
Fra : Juvic...
Vist : 590 gange
165 point
Dato : 22-10-02 18:58

Hej...

Jeg ka se at der er mange der har problemer med Mafia, men ingen af jer har tilsyneladne problemer med menuerne !
når jeg starter spillet, loader den self :D, men når den kommer til menuerne, dvs. start load exit osv. så er der bare en stor hvid kladt !

jeg ka ikke få det til at forsvinde ! D:
Har installert en patch ved navn : Q306676_WXP_SP1_x86_DAN

Os: Win XP pro Dk
Cpu: AMD K7, Athlon, 600Mhz
Gpu: Riva TnT2 32 Mb SDram <---------PIV D: men skulle gerne kunne køre det !
Ram: 256 MB SD pc133

Er det fordi at min spand ik opfylder min. kravne ?
OR WHAT ?

Håber at der er nogen der ud der ved hvad man skal gøre !

Hilsen Juvic....

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 22-10-02 22:19

Ja du har fuldstændig ret...Min var en 900Mhz/256MB RAM/64MB Geforce2 og den kunne kun lige klare den fornuftigt...Såååå...jeg måtte opgradere min

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 22-10-02 22:21

Øhmm...Geforce3 128 MB klarer det fint....jeg fik ydereligere en 2Ghz xp+...det hjalp gevaldigt

Kommentar
Fra : sskov

Dato : 22-10-02 22:24

Har du prøvet at installere nye drivere til dit grafikkort? F.eks. Detonator 40?
Umiddelbart ville jeg sige at din computer ikke skulle have de store problemer med at køre det. Har selv kørt det på en 800MHz med et tilsvarende grafikkort.

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 22-10-02 22:32

hvad sætter du resolutionen til i setup??

sørg for at TNT2 understøtter de ting du markerer af i setup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 13:29

hvor har du fundet den Q306676_WXP_SP1_x86_DAN henne
"Juvic..." <Juvic....news@kandu.dk> wrote in message
news:nift9.159940$Qk5.5801444@news010.worldonline.dk...
> Hej...
>
> Jeg ka se at der er mange der har problemer med Mafia, men ingen af jer
> har tilsyneladne problemer med menuerne !
> når jeg starter spillet, loader den self :D, men når den kommer til
> menuerne, dvs. start load exit osv. så er der bare en stor hvid kladt !
>
> jeg ka ikke få det til at forsvinde ! D:
> Har installert en patch ved navn : Q306676_WXP_SP1_x86_DAN
>
> Os: Win XP pro Dk
> Cpu: AMD K7, Athlon, 600Mhz
> Gpu: Riva TnT2 32 Mb SDram <---------PIV D: men skulle gerne kunne køre
> det !
> Ram: 256 MB SD pc133
>
> Er det fordi at min spand ik opfylder min. kravne ?
> OR WHAT ?
>
> Håber at der er nogen der ud der ved hvad man skal gøre !
>
> Hilsen Juvic....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 23-10-02 15:30

MuseHatte :
hvordan ved jeg hvad mit Riva understøtter ?

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 23-10-02 15:34

Til Joakim :D

Ørhmmm det ka jeg sq ik lige huske, men prøv at søg på www.mircosoft.dk under download !

Accepteret svar
Fra : Kingboy...

Modtaget 165 point
Dato : 24-10-02 17:55

Opgiv juvic!!! Du ka ik klare det!!!
men mit GF-3 TI200 ka =)
Ses senere...

RectaL^

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 25-10-02 19:02

Juvic jeg spiller mafia på en 733mhz p3 med 256MB ram og med geforce 2 32mb. Det kører kanon på min maskine ingen problemer overhovedet. Men jeg har haft samme problem med max payne det jeg gjorde var at installere en ny driver til kortet hvis det ikke virker så prøv med den oprindelige driver undgå detenator driverne.