/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvor er Filerne.`??? ( Hurtig hjælp)
Fra : janemli
Vist : 265 gange
60 point
Dato : 21-09-05 15:47

sku pakke en fil ud i win rar....en stor fil 4gb...og der den næsten var færdig skrev den noget med fejl...og bagefter var filerne der ikke...men den har stadig brugt de 4gb......hvo er de filer så henne :S

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 15:54

Hej står der ikke noget om hvor programmet placerer filen henne
Ellers ind i søg< efter seneste filer/dokumenter

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-09-05 15:55

Prøv at starte udpakningen igen og se hvilken sti programmet angiver som default, eller søg på navnet på en af filerne ved at bruge windows søgning

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 21-09-05 15:56

jeg placerede det nemli i samme mappe som den fil var i....og de ligger der ikke....

hvor finder jeg det der seneste filer/dokumenter i søg?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 15:59

alle filer/avanceret

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 21-09-05 16:11

den finder dem heller ik

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:13

UPS,,,,,
Og du havde plads nok til at pakke dem ud.
Prøv at åbne affald.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 21-09-05 16:15

ja der var nok plads...

den er tom

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:17

Ellers prøv start/denne computer/lokal disk/dokunts and settings/bruger "dig"/seneste dukomenter.
Kræver at du kan se skjulte mapper, som du aktiverer i kontrolpanel/mappeindstillinger/vis

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:19

Ellers prøv start/denne computer/lokal disk/dokuments and settings/bruger "dig"/seneste dokumenter.
Kræver at du kan se skjulte mapper, som du aktiverer i kontrolpanel/mappeindstillinger/vis skjulte mapper.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 21-09-05 16:22

de ligger heller ik deri

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:25

Har du set under programmer, under det program du brugte, kan være de ligger der
Så er der næsten kun, at du prøver at gendanne computoren, start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 21-09-05 16:26

der er ik andre datoere jeg kan tag

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-09-05 16:29

Så kan jeg ikke komme på andet lige nu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-05 16:34

kan du ikke komme til at pakke ud igen ?????????

prøv at bruge søg - alle filer og mapper - skriv intet i søgefeltet men angiv dato og se om de dukker op.

Kan du huske nogle af navnene så søg efter dem med angivelse af dato

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 21-09-05 22:08

Hej det har jeg faktisk prøvet mange gange og måske er det det samme tilfældet med dig.

Du skal kunne se de skjulte mapper=det gør du sådan gå ind i Documents and Settings eller anden mappe og så går du op i Fanebladet FUNKTIONER, gå ind i MAPPEINSTILLINGER når du er inde i fanebladet er der et andet faneblad oppe i toppen, som hedder VIS inde i VIS er der noget du skal sætte flueben ved, som hedder (VIS SKJULTE FILER OG MAPPER)

så kan du se nogle flere mapper derefter gør du sådan.
C/Documents and Settings/Dit navn/Lokale indstillinger/Temporary Internet Files

højreklik på Temporary Internet Files og se hvad den fylder.

Det kan være det lyder mærkeligt at de filer kan lægge inde i Temporary Internet Files, men det har jeg prøvet tit.

Hvis du finder de 4 gb skal du ind i fejlsikret tilstand for at slette dem.

Hvis der var noget af mit forvirrede indlæg så skriv endelig

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-09-05 19:17

Kør:

Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Diskoprydning

Hvis det ikke hjælper så skal der køres scandisk - gør sådan her:

Tryk på Start og klik på Denne computer
Højreklik på den harddisk du vil undersøge. Vælg Egenskaber
Herefter ser du en dialogboks, hvor du vælger fanebladet Funktioner øverst.
Nu klikker du på Scandisk.
Tryk på Undersøg nu.