/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til ErlingL
Fra : jqb
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 21-09-05 08:09

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-05 12:09

Jamen dog, det vælter jo ligefrem ind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-05 12:28

Citat
jqb Dato : 21-09-05 08:04

Jeg har ALDRIG sagt at mit svar var det rigtige - jeg har derimod sagt at ErlingL skulle have haft pointene. Jeg spurgte bare om hvordan det kunne være at svaret kun blev bedømt til tre stjerner.

Men du kritiserer mig for at finde et link for at hjælpe, eller hvad? I mit hoved er det ligesom pointen med at være her.

Citatet er fra det oprindelige spørgsmål.

Det er op til spørgeren selv at vurdere, hvor meget et accepteret svar er værd i *

jqb

Jeg har ikke kritiseret dig, du er uden skyld i, at dit svar blev accepteret.

Jeg synes du skal være glad for de 3 *** du fik

Efter min mening var erlings svar 5 ***** værd, det var jo det rigtige svar.
At du så derefter finder siden/melodien et andet sted, hvor det første link ikke kunne bruges kan man da ikke bedømme til 5 *****.

Jeg kunne bruge erlings link

Husker stadig at det var Marie Frank, der sang "Whoops wrong daisy"

Tror ikke at jeg vil glemme det.

jqb

Jeg var ikke efter dig og er det stadig ikke, men dit svar var i 5 ***** værd.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 21-09-05 15:54

Okay, så forstår jeg ikke hvad du mener stjernerne repræsenterer. Svaret er, og det glemmer jeg heller ikke , Marie Frank: "Whoops wrong daisy"; uanset hvilket link man bruger til at illustrere det. Hvordan kan det blive mere rigtigt og dermed være mere end tre stjerner værd?

Mit spørgsmål i den anden tråd var ikke muggent, hvis det er det du tror. Jeg undrede mig bare.

Godkendelse af svar
Fra : jqb

Dato : 21-09-05 15:55

Tak for svaret erling_l.

Så skulle der vist være balance i regnskabet

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-09-05 16:08

Tak, selv