/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fede højopløsnings modeller på nettet
Fra : Chrillemand
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 18-09-05 21:07

Hey.

Er der en der har en ultra god side, med super "plakater" af gode damer? Altså billeder beregnet som wallpaper, i høj opløsning. Og det skal helst være tilgængelig uden små spyware-programmers indblanding.... Og så skal det selvfølgelig være gode billeder... Skal have væggen på mit værelse på efterskolen fyldt ud med interresante billeder

Håber i gider hjælpe.

\\Chrille

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-05 21:55

http://www.desktopgirls.com/
jeg skal gi dig damer ska jeg, og her er rigtig mange af dem

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 08:22

farligt link
stak mig en trojan og kendte min by, alle dullerne kom lige pludseligt fra min by.
virkeligt ... ikke så godt. når sådan noget sker , bruger jeg mange timer på at tjekke og sikre min pc
ØV !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 08:29

Det var ment i en god mening, sønnen har de der duller, så jeg fik linket af ham, og underligt nok, han er den eneste her i hytten der aldrig har haft virus på sin pc??? Hey dullemæssigt må det være en god by du bor i

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-09-05 08:59

Jeg skal gi' dig duller
http://www.dullerne.dk/

- her kan du selv designe dem .... hydr hydr hydr

/berpox

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:12

Nordsted1 jeg tror da ikke at det er med vilje.
Min firewall stoppede en trojan, i samme øjeblik som jeg kom på siden.
Dullerne er da gode nok her omkring, men at de alle kommer her fra, og at jeg aldrig har lagt mærke til nogen af dem..
Hmm så må jeg vist lidt mere udendørs
Jeg sidder på et netværk hvor at udbyderen ejer de 2 sidste nummerserier i ip-adressen. der kan altså teroretisk være 65536 pc'en på netværket.
de er rimelig fordelt over det meste af danmark.
Derfor er det da underligt at de alle lige kommer fra min by.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 09:32

natmaden...godt mine hanner, (eller jeg) ikke ved hvor du bor, jeg kan nu godt li' de bor hjemme, og kan nøjes med at have dullerne på deres pc, men det må være en pænt stor by du bor i, for der er jeg ved ikke hvor mange duller på det link

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:54

Nordsted1

Det er Albertslund, der står. det er når linket Sexy wallpapers bliver trykket. men trojanen udeblev denne gang.
Men de duller har jeg nu ikke set så'en mellem de ca 30.000 indbyggere der er her,
DET FA..*"¤&&% SNYD !

Men lad du endelig dine hanner blive hjemme, Jeg Ælsker nemlig at have dem for mig sæl

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:55

Altså hunnerne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:59

ups den kom når at man trykker på en dulle.
JS.Trojan.Downloader.lstBar.A hedder den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 09:59

natmaden, min mund er lukket med syv sejl

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 10:09

Gør det ikke ondt

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-09-05 17:51

skins.be

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 16-10-05 16:46

Tak for svaret Nordsted1. Det kunne veldig godt bruges.

Også mange tak olefahnoe for dit link, det var også ydderst brugbart... Mange tak! Ingen trojanere her

\\Chrille

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-05 17:20

selv tak chrillemand