/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
adsl priser har ikke fastnet.
Fra : solgaard
Vist : 765 gange
200 point
Dato : 17-09-05 18:42

Hej alle.

Skal flytte sammen med kæresten her fra den 1/9 og vi vil jo gerne ha noget internet..

men da vi ikke har planer om fastnet-telefon hvad har vi så af muligheder.?

vi er selvfølgelig interesseret i af få den hurtigste forbindelse til den laveste pris

på forhånd tak..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 18:46

Du kan så bruge Cybercity, når du ikke er interesseret i fastnet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 18:47

http://www.cybercity.dk/ og lidt at kikke på

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-09-05 18:49

ja har kigget på cybercity men synes de modsiger sig selv for når man går til bestilling, skal man opfylde nogle krav med pc kabler osv. og der også fastnet telefon..

men har en kammerat der har det og han har ike fastnet..

men er der ikk andet.? er telia ikk begyndt med nogle gode tilbud.? tror måske de er ved at grave noget stofa ned her i byen (fredericia) men er ikk sikker.. og gider heller ikk vente på det hvis det tager for lang tid..

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 17-09-05 18:54

Spørgsmålet har været oppe flere gange, og det kan lade sig gøre hos Cybercity, der er ingen krav om til pc. Hvis der er et telefonstik, behøver du ikke engang en montør. Jeg kender ikke til stofanet, men ellers så prøv i søgefunktionen i højre hjørne (fandt du så bilnøglen, efter du havde købt? sådan plejer det at være)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 17-09-05 19:14

heh nej jeg har "heldigvis" ikk fundet dem..

men så vil jeg da kigge lidt på cybercitys side..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 19:20

Før hen kunne man købe en rund sølvdims til ens nøglering, hvor der på flere sprog stod at den skulle indleveret til politiet, og så var der indgraveret ens personnummer, ret smart faktisk, ærgeligt at de ikke findes mere. Det var lige et sidespring..... ja kik lidt på cybercitys side, den er go' nok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-09-05 19:46

både cybercity og get2net og tiscali(der nu er købt af tiscali) er tilgængelige uden fastnet

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 17-09-05 20:06

Hej
Hold dig langt væk fra tele2 som også ejer Tiscali nu.Inden Tele2 overtog Tiscali var de blevet bedere med deres service men efter de blev overtaget er det = med 0.Jeg har selv skrevet til dem 3 gange om et spørgsmål første gang 22. 08 2005 og fulgt op på dette 2 gange, har også chattet med deres direktør, det er hver fredag fra 10 til 12 på deres hjemmeside (hvis det var ham? det kan jo være det var bydrengen, man kan jo ikke se hvem det er der sidder bag skærmen, jeg fik det svar at de havde så travlt efter de havde overtaget Tiscali at det vil tage 1 eller 2 dage mere så skulle jeg nok få svar, der er nu gået 14 dage og stadig ikke en lyd.Jeg skrev til ham under chatten at hvis ikke de kunne overkommer at skrive til deres kunder i løbet af 1 dag skulle de aldrig have købt Tiscali, for det viser at de ikke er store nok til at tage vare på deres kunder, til dette kom der ingen svar.
Denne måde for behandling af deres kunder er svinsk.
Så hold dig langt væk fra dem
IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 20:09

Tele2's rygte var nu heller ikke for godt før de købte Tiscali, der har været en del omtale af det i medierne.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 17-09-05 20:30

Det passer Nordsted1
Derfor er der også oprettet et
http://www.worldforum.dk
På deres hjemmeside www.Tele2.dk så kan man rigtig fortælle de mennesker der kunne tænke sig at bruge dem hvor ringe de er, uden at Tele2 har mulighed for at slette disse indlæg.
IPM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 20:48

IPM.. he he, den side kendte jeg ikke, og kommer heller ikke til at bruge den, vi er godt tilfredse med vores udbyder. Det bliver godt nok svært for Tele2 at få vendt den dårlige stemning

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 17-09-05 20:55

Det var jeg også med Tiscali
Altid god suport når man ringede eller skrev en E mail
Men nu ak
IPM

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 17-09-05 21:12

jeg køre cybercity uden tlf og det køre godt de giver også en bedre forbindelse når du er fast kunde jeg har 2.5mb/512 kbs for 399 pr mdr og jeg har brugt dem et års tid eller sådan og jeg kan kun sige noget godt om dem

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-09-05 04:07

Hvad med webspeed fra TDC fra 149 kr.mdr,hvis du da har hybridnet fra TDC
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 11:28

Hej,
Har jeg misset noget, eller, vil du have forbindelsen over Mobil.
Da du skriver i ingen fastnet har.......

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-09-05 23:50

Der er noget galt med forbindelsen,,,,,,,,
FASTNET,,,,,,ELLER ,,,,,,,,,,,,MOBIL.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 16:06

jangchr... hos TDC skal man have fastnet for at kunne komme på nettet, dette er ikke tilfældet hos cybercity

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-09-05 08:43

Man skal da ikke havde fastnet for at havde webspeed hos TDC,det køre jo over kabeltv.Jeg har da ikke fastnet og jeg køre webspeed

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-09-05 16:43

der er selvfølgelig udtag til fastnet.. vi skal bare ikk ehave nogen fastnet telefon..

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 26-11-05 11:37

Hvis du bor i kbh kan du få en 8 Mbit download/1 Mbit upload, 295,- kr. pr. måned + 45 kr pr md hvis du ikke vil have telefon eller ADSL24 – 24 Mbit download/1 Mbit upload, 395,- kr. pr. måned + 45 unden telefon. Bare jeg boede i khb suk.

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 26-11-05 11:38
Kommentar
Fra : piglet

Dato : 11-01-06 15:33

Hvis du bor i Fredericia så tjek lige om du bor i de områder som er ved at få lagt Fiber ned :)

http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=181

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-06 13:10

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-06 15:38

Selv tak

Kommentar
Fra : Jeepson