/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Plextor PX-716A
Fra : Kljio
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 17-09-05 18:37

Hej:)

Jeg har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.
lige nu har jeg en lite-on brænder LDW-851S som jeg ikke er så tilfreds med for når jeg brænder en film ned begynder filmene at hakke når jeg afspiller dem i min eller andres dvd afspiller. Nogen der kender til det problem med den brænder?? Har prøvet at opdatere firmware.

Men nu kigger jeg på en plextor PX-716A og når jeg så går ind på edbpriser og søger under PX-716A er der 4 man kan vælge imellem 3 der er ens og så fjerde der koster mere og for mig at se også kan tage DL-. Kan det passe at der er to forskellige slags brændere under det samme model nummer?? http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=12&Sort=Wanted&Soegeord=PX%2D716A

MVH

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-05 21:26

Åbenbart! Forskellen er, som du selv siger, at den dyreste også kan tage DL.

Jeg har selv en lite-on brænder (husker ikke lige modellen). Jeg har dog aldrig oplevet vrøvl med den. Bruger du DVDer og CDer af god kvalitet når du brænder? Det kan ofte være dér det går galt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-05 00:08

Tror osse bare du skal eksperimentere med nogle forskellige dvd +- medier! problemet ligger snarere i dvd afspilleren som ikke er fuldkommen kompartibel med de medier du bruger! Hvis du derimod har problemer med filmene når du afspiller dem på din PC (altså fra den skive du har brændt) så er det nok din Lite-on der er problemet!

Kommentar
Fra : Kljio

Dato : 18-09-05 00:59

Har kun problemer med dvdérne og har haft brugt nogen billige men er gået over til nogen der hedder "datawrite". Men kunne godt være man lige skulle prøve med nogen andre, enden man gik ud og købte ny brænder:)

:D

Godkendelse af svar
Fra : Kljio

Dato : 18-09-05 01:00

Tak for svaret epidedymittis.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-09-05 22:52

Sæl tak Klijo