/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gul navneskilt (Trucker)
Fra : Briann123
Vist : 5604 gange
100 point
Dato : 17-09-05 06:15

Er der en der kan fortælle hvor man kan købe de gule navne-skilte som mange lastbil-chaufføre køre rundt med i forruden?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-09-05 06:54

Hej Briann123
Her har du lige hvad du skal bruge
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=18797438

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 18-09-05 20:36

Hej Briann123
Linket til QXL kan du ikke bruge nu (auktionen er afsluttet)
Men prøv ved et firma som laver reklameskilte jeg er sikker på at de kan hjælpe , prisen kender jeg ikke. Mvh.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-09-05 20:10

Her kan få plader og streamere, og det kan vel kombineres.

http://www.foliekniven.dk/skilteplade.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-10-05 22:41

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Accepteret svar
Fra : Iceman77

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-05 22:20

Hej Briann123!

Du kan på de fleste truckshows, bla. i Roskilde & i Lyderslev, få lavet de omtalte skilte, ellers kan du jo spørge en af de "truckere", som har et hvor han/ hun har fået sit.
Jeg har selv lavet mit af plexiglas monteret på en kasse af finér, og sat lys i.
Du kan få lavet et i Tyskland med dioder, men det koster jo noget mere.

Mvh. Iceman, Trucker af guds nåde.

Godkendelse af svar
Fra : Briann123

Dato : 04-11-05 17:06

Tak for svaret Iceman77.