/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
TIL DOVA
Fra : maj_britt
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 17-09-05 01:18

Har da ikke noget spørgsmål, men Dova skal edderdulme mig have 100 point for at bakke mig op i at grisehaler er god mad.

Jeg var jo helt alene og de andre mobbede mig.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 17-09-05 01:28

Tak skal du ha'

Selvfølgelig er det god mad, og ålene du nævnte er også en af favoritterne......det er forresten ikke så længe siden jeg fik det......endda nogen sønnen selv havde fanget

mvh dova

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 17-09-05 01:33

Godt jeg ikke er gift med jer-altså grisehaler er squ ikke menneskeføde.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 01:46

.o0..(jeg synes jeg fortjener MINDST 100 points...ehm...bare for at SE på at I skrev om de haler )

Kan I ha' en dejlig weekend, selvom det nu er blevet lidt køligere (lige noget for MIG).

Knus til ALLE (osse grisehalspiserne (bvadr))

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-09-05 02:17

Sludder Reset og vil.du - Ordentligt tilberedt er såvel grisehaler som grisetæer en vidunderlig spise. Det er bare ordene I får i jeres GALE hals. Den bedste Grise-sylte tilberedes iøvrigt af et helt Grisehoved m.m. Men folk der tror at mælk kommer fra en maskine på et mejeri, har jo ingen forbindelse til hvad et dyr er og hvad det kan og bør bruges til.

Dova og maj_britt -> Selvf. har I da ret, men I kunne nu godt have nævnt Svampene, de er både gratis og næringsrige.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 02:18

dova -
Jeg spiser stort set ALT - men må dog indrømme at jeg ikke synes specielt godt om de der haler - derimod går jeg meget stærkt ind for hjemmelavet sylte, der kan halerne evt. bruges sammen med tæer og kranie
UHMMMMM
....... her kommer den hjemmelavede sennep og lidt rødbeder virkelig til sin ret
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 02:58

Jeg har lavet uanede mængder af sylte, men jeg kommer sørme hverken haler (der er ikke andet end fedt) eller nyrer eller andre mærkelige ting i.
Jeg bruger hovedet (!!) (da man ikke må fryse det alt for længe, bruger jeg kun det halve) - og så bruger jeg der udover en masse magert kød.

Men nøøøj hvor er det længe siden jeg har lavet sylte, måske julen i år skal stå i syltens tegn

Knus til alle

Forresten Benny> KRANIET??

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 03:26

- ha ha du vidste jo godt hvad jeg mente

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 03:40

selvfølgelig

Natnat

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 03:41

Godkendelse af svar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 09:00

Tak for svaret dova.

Længe leve grisehaler.