/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Rover 416
Fra : maggidud
Vist : 437 gange
70 point
Dato : 16-09-05 22:15

Jeg kunne godt tænke mig og hører om der er andre der har haft problemer med Rover
416 modelen.
Jeg føler hvirkelig at jeg har været ejer af en mandags bil som man kalder det , der har været mange ting i vejen med den .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 23:10

Tja,, en Rover har jeg ikke, men jeg har et link hvor du muligvis kan se om andre har prøvet det samme, desværre

virker serveren ikke lige pt. men så må du prøve senere ;-(

www.mandagsbil.dk

Kommentar
Fra : maggidud

Dato : 17-09-05 17:28

tak nordsted1 jeg prøver og ser på det ling tip du har givet mig man er ikke altid lige heldig med de skide biler og det koster sku altid.

Kommentar
Fra : rover600_valby

Dato : 21-09-05 11:54

HEJ MED DIG, HVAD HAR DU AF PROBLEMER MED DEN?
JEG HAR IKKE LIGE HAFT DEN MODEL MEN 420,620,600..
JA HVEM HAR IKKE PRØVET AT VÆRE UHELDIG...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-05 18:20

Dette er hvad der står under mandagsbil

Rover 416 1.6
Første gang indregisteret 1998
Kilometerstand: 64.000 km.

Bilen er behæftet med følgende defekter:
- Motor

Detaljeret beskrivelse:
Motorparkninger har begrænset holdbarhed. Topparkning m.v udskiftet ved 64.000 km