/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vild med dans på TV2
Fra : dova
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 16-09-05 21:35

Den sang Zindy Laursen og partner dansede til ?

Mener det er en Michel Jackson sang......Men hvad er det nu den hedder

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 16-09-05 22:01

Zindy og Tobias har øvet deres standarddans - valsen - i flere uger nu. Derfor er den også helt igennem vellykket, da de for første gang viser den for B.T.s udsendte. Deres kroppe er helt tætte, Zindys blik er koncentreret, og da de sætter Michael Jacksons »Earth Song« på, fungerer det hele bare. Tobias kaster smidige Zindy rundt i luften, som om det var det nemmeste i hele verden.

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 16-09-05 22:05

Tak for svaret Nordsted1.

Ja, jeg lurede godt nok på om det skulle ske at være den, men synes så alligevel ikke .........men det var det altså, og ja de klarede det helt fint, men havde så ikke øvet så længe fordi hun i mellemtiden havde forstuvet en fod og forstrukket et ledbånd.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 22:07

Selv tak Dova, ja det var flot klaret på de præmisser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-09-05 22:16

Og her har du teksten...Fed sang!

http://www.4lyric.com/show.php?lyric=10062

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-05 23:05

Tak skal du ha creamygirl

mvh dova