/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
håndholdt ekkolod
Fra : sln
Vist : 3700 gange
300 point
Dato : 14-09-05 21:20

ER der nogen der kender til et håndholdt ekkolod ,ligner en lygte,hvad hedder det? og hvor kan det købes?
mvh sln.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 21:55

Når man søger på google på: ekkolod håndholdt, kommer der ufattelig mange sider frem, om der er en du syntes ligner en lygte skal jeg ikke kunne sige, men prøv at tjek siderne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-09-05 21:58

Kan du bruge disse oplysninger ?? http://www.dacor.dk/forums/printthread~t~3526~pp~40.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-09-05 09:00

Hej sln
Jeg har set det i et af indkøbskatalogerne for sejlere fra i år, jeg kan ikke huske hvilket og de ligger ude i min båd så lige nu kan jeg ikke hjælpe dig.
Normalt kaldes det en fishfinder og enhver forhandler af bådudstyr kan skaffe det hjem----meeeen, hvorfor håndholdt? de laves i dag som bærbare, batteridrevne og transduceren påsættes med en sugekop,-- se det er smart (og ikke dyrere)
Prøv at se her
http://www.shipshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=1203
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : sln

Dato : 15-09-05 18:28

Hej dabj!
Håndholdt fordi det jeg har set engang var vandtæt til en hvis dybde,vi skal bruge det til dykkeri hvis vi evt.skulle ryge ud et sted til eftersøgning hvor vi ikke har vores båd med ,eks en sø så er der jo en ubekendt mindre.

Mvh Sln.

Kommentar
Fra : sln

Dato : 30-09-05 06:13

Har fundet det !navnet er Echotest 2,kan bruges ned til 50 meter.

Mvh sln.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 300 point
Dato : 30-09-05 07:36

Så kan vi ikke komme det nærmere end dette:
http://www.shop.cvh.dk/product_nautisk.asp?product=5749
God fornøjelse
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : sln

Dato : 04-10-05 23:05

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-05 08:49

God fornøjelse