/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gør det selv/medbyg af fritidshuse.
Fra : Rocl
Vist : 1866 gange
40 point
Dato : 14-09-05 20:47

Hej.
Er der nogen der kender til firmaer som gør det i kolonihavehuse/fritidshuse til billige penge. Gerne medbyg/selvbyg.

Mvh Rocl

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 21:03

Er det sådan et lille hus/hytte, som findes på campingpladser, for så kan det købes som "samlesæt" flere steder. Bl.a. her

http://www.faurbohus.dk/garager.htm

Kommentar
Fra : Rocl

Dato : 14-09-05 21:33

Nej, det skal nok være et par kvadratmeter større end de små hytter de udlejer på campingpladserne.

Mh Rocl

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 21:58

hmmm.... husene på campingpladserne kan være helt op til 25 km2, det da ik' så ring' endda

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-09-05 22:39

prøv hos scanwo, nørrebygade i vejle. de er eksperter i den slags

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-09-05 02:57

Nordted1

Huse på 25 km2 lool..... Pu ha godt jeg ikke skal vaske gulvet

Accepteret svar
Fra : nicka

Modtaget 40 point
Dato : 15-09-05 04:23

Hej Rocl,

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor men jeg kan anbefale www.kongelundshusene.dk, vi har lige fået sat et medbyggerhus på 42kvm. De var 14 dage om at lave det udvendige, og nu er vi selv igang med det indvendige.
De har huse op til 60kvm.

Jeg vil dog lige tilføje at hvis vi havde vidst hvor meget arb. der med det indvendige havde vi nok betalt det ekstra beløb for at få det lavet.

Mvh
Nicka

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 07:32

Nu ved jeg ikke hvor stor kolonihavehuset skal være, derfor omtalte jeg hytterne på campingpladserne, men her kan du få mere information

Ud over standardhytterne, som du kan se her på siden og i vores udstilling, kan vi levere hytter designet efter dine ønsker. Hvis du kunne tænke dig en større hytte eller en hytte, der passer bedre til grunden, så snak med Johnny i hytteafdelingen. Du kan skrive til ham her... eller ringe til ham på 29464990. Du kan også finde ham i hans hytte lige overfor Trælasten på alle lørdag og alle hverdage undtagen onsdag.

Godkendelse af svar
Fra : Rocl

Dato : 15-09-05 16:10

Tak for svaret nicka.