/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T300 med Telia eller TDC
Fra : StefanNeess
Vist : 414 gange
40 point
Dato : 20-10-02 17:45

Hvis der er nogen der kan give mig en side hvor der er priser på en
Sony Ericsson T300 med Telia eller TDC vil jeg meget gerne have adressen.......

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 16:44

StefanNeess wrote:
> Hvis der er nogen der kan give mig en side hvor der er priser på en
> Sony Ericsson T300 med Telia eller TDC vil jeg meget gerne have
> adressen.......
http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=T300

Men den er ikke rigtig online endnu... - ej heller ret omfattende, men man
kunne nemt gætte sig til den

Pricerunner.com: http://tinyurl.com/23gm (meget lidt spændende)

--
Med venlig hilsen
Sebastian Steen

Kommentar
Fra : Lantner

Dato : 23-10-02 16:19

Gå ind på "www.mobilpriser.dk" her er telefonen i hvert fald med TDC-abonement

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 16:50

On Wed, 23 Oct 2002 14:19:10 GMT, "Lantner" <Lantner.news@kandu.dk>
wrote:

>Gå ind på "www.mobilpriser.dk" her er telefonen i hvert fald med
>TDC-abonement writer som kun var 1 år var jeg glad nu er det så som så,

Hmm endnu et Kandu indlæg som der hverken er hoved eller hale på
Hvornår finder folk ud af at Kandu ikke er egnet til news.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-10-02 18:59

www.wanna-save.com

--
Venlig hilsen

Nick
- - -
Med dette indlæg repræsenterer jeg mig selv og et hemmeligt firma der pønser
på at overtage kontrollen med Jorden på næste onsdag.