/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
lys i glasbyggesten
Fra : Bamse82
Vist : 4004 gange
50 point
Dato : 11-09-05 09:42

Hej....

Jeg mindes engang at have set en væg af glasbyggesten hvori der var indbygget lys. Det kunne jeg godt tænke mig i mit nye badeværelse, men kan ikke finde noget om sagen. nogen der kan hjælpe? ? ?

MVH

Lasse

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 11-09-05 09:58

de steder jeg har set det sidder lyset i væggen (skjult men til at komme til når der skal skiftes pære)........
lige i et badeværelse kan du jo vælge at lade lyset sidde i en bakke øverst eller i siderne - alt efter smag

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 11-09-05 10:25

Jeg er i besiddelse af 1 stk glasbyggesten, der har en åben side beregnet til at putte lys indeni, så sådanne fremstilles altså. Den blev for år tilbage anskaffet gennem Ellos, så mon ikke en tysk søgning kan give resultat?

Kommentar
Fra : Bamse82

Dato : 13-09-05 15:43

takker... har faktisk selv fundet den fede (men desværre dyre løsning), nemlig viborglysleder.dk . . . men tak fro hjælpen :D

Godkendelse af svar
Fra : Bamse82

Dato : 13-09-05 15:47

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-09-05 18:02

smuttede lige ind og kiggede mig omkring med din oplysning - og ja det er søreme en løsning der vil noget - flere endda - og fik selv lige et par ideer

egentlig skulle du vist ikke have besvaret og lukket det her spørgsmål - lol

og et ps - sjovt nok har jeg netop idag været et sted hvor de brugte lysledere i siderne på glasbyggestenene og det så hamrende godt ud