/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Storkefødder ??
Fra : gamle61
Vist : 1996 gange
100 point
Dato : 11-09-05 09:40

Håber det er den rigtige gruppe, er ved at danne en såkaldt "fødselsstork" , da min datter nedkommer om få dage - kan ikke finde ud af afslutningen ved jorden - er der nogen der aner hvordan storkefødder ser ud , eller måske har en løsning - hurtig hjælp ønskes , da barnet nok ikke venter på at jeg finder ud af det (underligt hvad man kan få af pligter, men som datteren siger "der er jo en grund til at man har bedsteforældre" - på forhånd tak - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-05 09:46

Du laver hele storken, og sætter fast på en pind, det er den der så bliver stukket ned i jorden. Tillykke med værdigheden gamle 61

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 11-09-05 09:49
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-05 09:50

dette link er ikke så tydeligt, men man kan da ane, hvordan fødderne ser ud http://www.skovognatur.dk/DyrOgPlanter/Fugle/Storkefugle/Hvid+stork.htm

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-09-05 11:50

lidt inspiration: http://harvey.harker.org/u/harker/nicholasr/assignments/vida02.html
med musik
Tillykke gamle61
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 11-09-05 15:30

hejsa.. den stork vi har haft til at stå i haven så sådan ud

http://www.buch78.1go.dk/kandu/stork.JPEG

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 13-09-05 09:25

Tak for svaret Nordsted1. - det var lige det jeg skulle bruge - har lavet den og er ked af at jeg ikke er klog nok til at kunne sende dig et billed - det får jeg vel også lært - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 09:37

Dejligt du kunne bruge det. Ja jeg ville gerne have set din stork, men det må jeg have "til gode". Det er en sjov tradition den med storken, den har vist været mest udbredt i Jylland, men er også kommet til Sjælland inden for de sidste 10 år, da vi fik den lavet for 6 år siden, kunne vi næsten ikke finde en dukke, det var faktisk det største problem.