/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
poly toner
Fra : DavidP.
Vist : 322 gange
200 point
Dato : 11-09-05 00:01

er der nogen der ved hvordan man kan lave poly toner selv og sende dem til sin tlf... findes der mon et program som kan lave dem??? hvordan virker det - er det en form for filtybe (ligesom waw og mp3) eller hvad er poly ringetoner ???

Håber der er en kloge åge der kan svare

Davidp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 00:15

det er for det meste blot midifiler - som du blandt andet selv kan lave med programmet anvill studio - hvor det er ganske enkelt

http://www.anvilstudio.com/

du kan downloade og uploade via pc til telefon og omvendt som du ønsker

Kommentar
Fra : DavidP.

Dato : 11-09-05 00:19

men hvis nu jeg har lavet en lille sang og gerne vil have den på min tlf. Hvilket format skal jeg så gemme den som og kan jeg sende den til mig selv som email eller mms?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 08:49

tjah i og med at det jeg har lavet altid har været i midifiler - hvad de fleste telefoner nemlig kan bruge - så gem som midi.

Der hvor jeg har mest erfaring med at bruge de toner er, at jeg lægger dem ind midlertidigt på en hjemmeside for eks - så kan dem der skal have dem selv downloade hvad de vil.

midi kan sendes både som mms og med e-mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 08:50

ps... de kan også gemmes som mp3 i og med de nyere mobiltelefoner sagtens kan håndtere disse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 13:11

dbl ps - du bruger vel normalt et usb kabel når du overfører til og fra pc ikke ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 15:06

Sorry - jeg er holdt op med at ryge og har ikke lagt mærke til de nye regler.
På en bestillingsseddel som jeg har her i hånden:
Citat
Tobaksvarer kan kun bestilles på flyrejser uden for EU.

God tur.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 11:26

Hovsa - forkert tråd.

Kommentar
Fra : miritdk