/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
dalton noder og tekst
Fra : bass281
Vist : 6648 gange
100 point
Dato : 09-09-05 17:57

jeg har forgæves forsøgt at finde noder/akkorder til 2 stk Dalton numre
"selskabsmadonna" og "lilly fra løkken"
Dalton bestod af Allan Olsen, Lars Lilholt og Johnny Madsen

Det er ikke muligt at finde/låne dem Bibloteket

Det er Allan Olsen der synger Selskabsmadonna og Lars Lilholt der synger Lilly fra Løkken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 18:05

Lilholt band, har mange af deres tekster liggende på deres hp http://www.larslilholtband.dk/ så prøv at tjekke om du kan være heldig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 19:39

bass... jeg kan se jeg har misforstået dig, men alligevel er linket ikke helt dumt, for jeg har et par gange skrevet til

bandet, så hvis du ikke kan finde det du søger på anden måde, så skriv til Lars Lilholt, der kan godt gå et pænt stykke

tid før du hører fra ham, men hav tålmodighed, han skal nok svarer

Accepteret svar
Fra : sille99

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-05 00:14
Godkendelse af svar
Fra : bass281

Dato : 28-09-05 20:17

Tak for svaret sille99.