/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Handelssignaler for rigdom af John Larse~
Fra : carlaugust
Vist : 8528 gange
200 point
Dato : 09-09-05 10:09

Er der nogen herinde der kender til bogen "Handelssignaler For Rigdom"?
http://www.tradesoeasy.com/da/default.php

Lyder jo næsten for godt til at være sandt og så er det jo netop også ofte
for godt til at være sandt. 1500 kr. for en bog på 70 sider er ret voldsomt

Har nogen af jer købt bogen og prøvet konceptet eller kender I nogen der
har?

Bruno

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 10:13

Ehm.... kan den ikke lånes på biblioteket?? Men jeg kan da godt se hvem der kan blive rig med den pris

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 09-09-05 12:29

Uden at have kigget på linket kan jeg da høre at måden at blive rig på er at skrive en bog på 70 sider og så tage 1500 kroner for den.

Det minder om et gammelt trick som blev prøvet helt op til højesteret i Danmark for omkring 25 år siden.

En annonce lød:

Bliv rig i en fart:

Indsend 300 kroner til postbox XXX og modtag brugsanvisning

Når du indsendte pengene fik du et brev tilbage hvor der stod:

Således bliver du rig i en fart:

Du indrykker en annonce i avisen med teksten:
Bliv rig i en fart:

Indsend 300 kroner til postbox XXX og modtag brugsanvisning

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 14-09-05 09:39

Hvis det var så nemt at blive rig, så ville ingen af os have behov for at arbejde.

Mvh

Claus

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 14-09-05 23:07

Ja, man kan jo sige at det tilsyneladende kun er islændingene det går så let for.
De kan - uden at fange flere fisk, eller avle flere får - fortsætte deres opkøb af danske virksomheder, som f.eks. Magasin og Sterling. Det næste bliver vel at de sætter sig på Maersk og storebæltsbroen..

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 22-09-05 11:24

Jeg vil nok sige det lyder lidt meget naivt - men er der virkelig ingen der har købt den og læst den - og vil indrømme det var en fejl investering.

Kommentar
Fra : MortenGN

Dato : 04-10-05 17:39

Håber også at høre fra nogen der har købt den???

Kommentar
Fra : zinius

Dato : 29-10-05 09:05

Hej derude!

Jeg har netop investeret i bogen ja, dvs. jeg startede med at købe den i pdf. fil, som ikke virkede da den skulle downloades, ( det var her jeg følte mig som guldgraveren på vej til Bornholm . Efter en del korrespondance frem og tilbage om problemet med access code og downloadning, skrev en Jesper S. Hansen til mig fra Tradesoeasy support, at de vil sende en hard copy til mig uden extra omkostninger. Det synes jeg er fair nok og har stadig tillid til projektet mens jeg nu altså venter på bogen. Jeg vender tilbage med feedback når jeg er blevet klogere!

mvh. Zinius

Kommentar
Fra : ludacy2

Dato : 05-11-05 23:34

Ser frem til at læse din evaluering af bogen, hvis du overhoved får den. Jeg har selv overvejet at købe den, trods den høje pris.

Kommentar
Fra : zinius

Dato : 10-11-05 07:07

Lidt klogere er jeg blevet. Bogen ankom med posten og jeg kan godt se fidusen ved Tradesoeasy vinklen på investeringer på de forskellige markeder verden over. Danmark er for lille og fortjenesten for lille ved alm. aktiehandel for sådan een som mig, med få midler til overs som jeg kan tåle at miste. Jeg skal nok lige bruge en ca. 6 mdr. på "lektier" for at gennemprøve systemet, hvilket også anbefales af Tradesoeasy, inden de hårdt tjente penge sættes i handel. Systemet ser foreløbigt sundt ud men jeg er stadig våd bag ørene . Alt i alt føler jeg mig godt behandlet af Tradesoeasy og resten er op til min egen fornuft. Systemet er interessant.

Kommentar
Fra : sallyann

Dato : 02-12-05 18:43

hmnnn kan du ikke løfte sløret bare lidt for hvad det hele går ud på.....siger bogen andet end du selv kan finde ud af ved at gå ind på f.eks. bankernes hjemmesider og læse om aktiehandel ?
Og er der i bogen taget højde for skat og betaling for at købe og sælge aktierne osv...
Jeg er også nysgerrig men føler det er lidt bondefangeri) eller hvad??

Kommentar
Fra : bellman

Dato : 03-12-05 13:00

bogen kan godt lånes på biblioteket, men kun til læsning på biblioteket :) de vil nok ikk ha man kopierer 71 sider..

Kommentar
Fra : rph2

Dato : 04-12-05 19:54

ja, men kun på bibliteket i Århus vel at mærke...

Kommentar
Fra : Ulrik4

Dato : 22-12-05 12:55

bellman skrev: "de vil nok ikk ha man kopierer 71 sider.."

Hvem er "de"? Hvorfor skulle biblioteket have noget imod, at folk låner bogen? Det forstår jeg ikke rigtig....? Biblioteket har vel ingen særlig interesse i denne bog i forhold til alle andre bøger..? De tjener jo ikke noget på, at den bliver solgt!

Kommentar
Fra : Tbasker

Dato : 10-01-06 14:04

zinius vær smart og kopier din bog og send den til alle i denne gruppe for 100,-kr det er billigt for alle og du får din bog betalt for den gode ide sender du den bare til mig gratis he he

Kommentar
Fra : Nulla

Dato : 09-04-06 13:34

Har indtil videre tjent cirka 12.000 kr gennem den slags handel som forklares via den omtalte bog. Min viden om markedet har jeg dog ikke betalt 1.500 kr. for, da jeg som flere andre herinde ikke kan opfatte det på anden måde end et forsøg på at malke folk for penge med et produkt, der lover meget, men ikke er enestående og derfor ikke behøver at blive erhvervet for at handle på index-markedet, som er det bogen henviser til.

Og hvis folk her nu gerne vil vide, hvor jeg har min viden fra såvel om markedet som om bogen, så er svaret så simpelt som Cyberspace.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 09-04-06 15:36

Bare en kommentar for at jeg kan få lov til at vinge af...

God fornøjelse.