/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
U.F.O 1
Fra : sir_kaj
Vist : 357 gange
200 point
Dato : 08-09-05 09:00

Hej .
Er der nogen der kender de gamle UFO fra 70,erne, ????????
Mangler nummeret Boogie for George, som er på deres UFO 1 Lp / cd
Ved godt man ikke må sende mp3 og lign. men da det kun drejer sig om dette nummer, hmm
Evt et link hvor jeg kan downloade uden alt muligt pjat

moped

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 09:11
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 09:20

Jeg kan ikke umiddelbart se at du kan "nøjes" med et enkelt nummer, når jeg søger de forskellige sider, men måske der kommer en kandu'er forbi med nummeret??

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 08-09-05 09:57

Den er at finde på Limewire... hvis du tør...

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 08-09-05 11:42

Hej igen
Tak for svar , men det drejer sig kun om det ene nummer, så Nordsted send det lige
for så vidt jeg kan se er vi næsten samme alder,omkring de 50.
Måske mgl. du noget andet,
Har næsten alt fra 65-85 især
moped

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 12:02

sir_kaj, desværre kan jeg ikke hjælpe dig med det ene nummer..... jeg har haft det på lp, men jeg har været så kvajet at give alle mine lp'ere væk, i et øjebliks oprydningsvanvid. Jeg har fortrudt lige siden, for vi på 50 (rundede i fredags) vi havde sq meget godt musik. Jeg har søgt mange steder for kun at finde dit ene nummer, men uden held, så jeg vil da håbe for dig, at der kommer en anden kandu'er til.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-09-05 12:20
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 12:21

http://www.negativebeats.com/u/ufo/boogie_for_george.html sir_kaj prøv at se dette link, måske der er gevinst

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 08-09-05 12:51

Hej Sir Kaj
Har du en mail
Jeg har da Lp liggende og så selvfølgelig nummeret
Så jeg kan lige spille den ind på tape og sende dig den.

IPM

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 08-09-05 13:01

Hallo igen
Balcanard, har også kigget på akkurat denne db cd flying early years, overvejer at købe den hvis jeg kan finde
en rimelig pris. måske i tyskland.

Nordsted , ja man må jo ikke skille sig af med Lp,erne, har mine endnu, de fleste 1 A kvalitet, men Ufo har jeg ikke
selv, men min storebror har en fin samling, som han driller mig med ,at han vil sælge.
Han har 2 med UFO , og en masse andet super godt fra den tid. jimi Hendrix Deep Purple , Black sabbath The Stooges, Ten Years After ,king Crimson,Doors, osv
Han arbejdede i London på denne tid og fik en masse god musik købt.
Evt må vi jo overspille det til cd, men med hvilket program der er til at finde ud af for ikke musikere.
Regner med at købe det beste af det ved ham, da de jo kun ligger på loftet godt opbevaret.

moped

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 13:15

sir_kaj, bare jog i det, så jeg rigtigt kan ærgrer mig.... Jeg købte også mange af mine LP'ere i London, de var ret billige derovre dengang, der er ikke meget at sparer på cd'ere derovre nu.

Der er et musikprogram til kopiering fra Lp til pc, det tager en hulens til masse tid at få det lavet, først skal musikken overspilles, så renses og så kopieres, jeg fik det gjort med nogle få lp'ere. Jeg kan ikke huske hvad programmet hed, det var et der fulgte med "Komputer for alle" for ca 6-7 år siden. Men måske der er nogen her på kandu, der kan fortælle hvad det hedder, og om der er kommet en hurtigere/nemmere metode. Jeg kunne også godt tænke mig at vide om der er et program fra bånd til cd??. Nu får du din melodi kan jeg se, men ellers var det også i mit sidste link.

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 08-09-05 14:58

Ipm ,hvis du gider må du godt overspille Boogie for George til mig og sende til
email sir_kaj@yahoo.dk

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 200 point
Dato : 08-09-05 15:29

hej sir kaj
Har lige sendt en mail til dig på din Yahoo
IPM

Godkendelse af svar
Fra : sir_kaj

Dato : 08-09-05 15:54

Tak for svaret IPM.
Super tak og point til dig
Skal hjem og høre videre

sir kaj